moi! Onko nokia e7 puhelimessa pikavalintaa kameralle varmaankin mutta minä en löydä sitä! ja miten on toiminut kaiutin tominta ! minulla menee tulevat ja lähtevät puhelut kaiuttimeen!entä oletteko keksineet miten aloitusnäyttöä muokataan minä en kyllä järkevää tapaa löydä enkä löydä tapaa millä sen kameran saisi pikavalinnaksi! terv,repe
Kameran saan nopeimmin käyttöön puhelimen oikeassa alareunassa olevalla napilla. Kaiutinta en itse ole käyttänyt,mutta puhelun aikana saa valittua VALINNAT napin takaa kaiuttimen toiminnan. Aloitusnäytön muokkaus tapahtuu painamalla noin 5 sekuntia jotain näytön widgettiä,jonka jälkeen näyttö "rasteroituu. Paina widgettiä,niin pääset valitsemaan haluamasi.Jonkin aikaa sitä joutuu harjoittelemaan,mutta lopussa kiitos seisoo. Puhelimessa on kolme eri näyttöä,joten saat aika paljon eri vaihtoehtoja näkymään. Tietty voit ladata Nokian tukisivulta täydellisen ohjekirjan,jolla pääsee aika pitkälle.Puhelimen mukana tulevalla manuaalilla ei tee mitään...
Tere! Kiitos mutta kerro vielä se miten saadaan pois se että niin soitettavat kuin tulevatkin puhelut menee kaiuttimelle siis ei kuulu mitään ennenkuin älyää hakee valikon ääni luurille! jos esim autossa tulee puhelu niin on hankala tilanne ruveta asetuksia tekee! minulle tuli juuri huolosta uusi puhelin jossa on vaan sama ongelma eli puhelun menee kaiuttimelle ja nokin mukaan tehdas asetukset pitäisi olla että puhelut menee luurille ja tavittaessa siiretään kaiuttimeen! nyt on esim skype se ei toimi kun korvakuulokkeella silla skypeä käytettäessä ei ole valikkoa siirtää puhelua luuriin!!
asetuksista ei löydy ratkaisua,joten kiikuta puhelin takaisin huoltoon.Pyydät vaikka vastaanottajaa poistamaan ongelman,jos edelleen väittävät ettei vikaa ole.