Moi kaikille.. Laitetaan tämmönenkin nyt tänne.Laitoin tän saman jo tonne toisellekin foorumille.Tilasin Soneralta tommosen N73 Kytkypuhelimen.Mut nyt siitä hajos se pääkamera.Siis ei avaudu kamera näkymä,vaikka sen takaläpän avaa.Kuuluu vaan semmonen ihme tikitys sieltä puhelimen sisältä.Mihinkään se ei ole tippunut eikä kolahtanut. Onko kellään muulla ollut vastaavaa vikaa? Lähetin jo puhelimen huoltoon.Mutta siinkin meinas ensin olla pikku propleema.Soitin soneralle ja kysyin kotikaupunkini huoltopaikat.Siis mitkä ovat soneran yhteistyö kumppaneita.Nainen sanoi mitkä liikkeet ovat.Joten menin yhteen niistä liikkeistä..Esitin asiani..Johon myyjä ylimielisenä totes.Joo voidaanhan se lähettää huoltoon MUTTA SE MAKSAA 10e..Minä siihen että älä nyt vihti.Lähdin pois ja sanoin että selvitän tän asian.Soitin soneralle uudestaan.Selitin tilanteen.Ja ne sanoi että ei tietenkään minun pidä maksaa siitä mitään..Joten menin toiseen liikkkeseen.Ja sielä ei puhuttu rahasta yhtään mitään.Ja puhelin lähti hoitoon. Jäi todella paskamaku tosta liikkeestä mikä oli rahaa vailla..Vaikka mulla tulis kuinka pieni ostos tahansa.Ja missään muussa liikkeessä ei olis kuin sielä.Niin ajaisin vaikka satoja kilometrejä.Ja hakisin ostokset muualta.. ps.Tekis mieli laittaa liikkeen nimi tännekkin.Tietäis kaikki muutkin, että heidän palvelujaan ei kannata käyttää
Mikään ei estä laittamasta liikkeen nimeä tänne... Mutta mikset tehnyt asiaa selväksi siellä liikkeessä ja selvittäneet sitä Soneran lassa siellä. Niin ei tulisi seuraaville asiakkaille väärinkäsityksiä jnejne...
No sitä juuri. Kannatta myös laittaa jonkin sortin rekkula sinne niin ei enää jatkossa se myyjä hölmöile.
Huomenta.. Olen pistänyt asiasta tietoa Soneralle ja Nokialle.Kirjoitin että pistää asiasta palautetta ko.liikkeeseen