Olen netistä katellut noita kahta käytettynä ja hintoja olenkyselly. Eli kyselisin kokemuksia ja muita faktoja siitä, kumpi on parempi. Käyttö on minulla sekalaista. Kuvaan joskus, musiikkia kuuntelen joskus, sovelluksia tarvitsen(autolock, rotate me jne./pelejä) jne jne. Kertoisitteko hyvät ja huonot puolet kummastakin puhelimesta.
Eipä noissa hirveitä eroja ole. Mm. väri ja erisofta (N73:seen saa päivitettyä saman softan kuin ME:ssa on) Itse otin ME:n koska sen sai samaan hintaan kuin normiversion. http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...T1&CatalogCategoryID=ar_D4QFHhPEAAAEOl1g03xil
Omistaako henri enää N73 ME:tä? Saisin samaan hintaan n.1v käytettynä kumpikin. Onko N73 ME bugittelevampi? Kummassa varmatoimisempi softa?
Omistan. En ole puhelinta omistanut vasta kuin n. kuukauden. Sanoisin, että ME:ssa on varmatoimisempi softa, koska se on uudempi versio. Normi N73:ssa uusin versio on 3.0638.0.0.30 ja ME:ssa taas on V 4.0812.4.2.1. Eroina näissä varmaan on jotkut pienet bugikorjaukset ja ainakin parannettu Mp3-soitin. Yhtä hitaasti taitavat molemmat käynnistyä (puhelimen ainut tähän mennessä huomaamani miinus-puoli). Mutta kuten jo ennemmin sanoin, normi N73:seen saa asennettua tuon ME:n softan, joten se ja sama se loppujen lopuksi on. Jos samaan hintaan saat ja musta väri miellyttää enemmän ota ME