Valmistujaislahjaks itelle olisin ostamassa kännyä, noita kahta olen himoinnut jonku aikaa, ei vaan osaa päättää kumman ostaisi. Hyvä laatuinen kamera on ehdoton, jopa molemmista löytyy? Erot? Nokiaa olen käyttänyt ikäni, erkki rupes kiinnostamaan kun kehuvat sen kameraa ja muutenkin hyvä kuulemma. Nokiassa olisi symbian, jota ei ole ennen ollut. Ohjelmia löytyypi kuulemma paljon, mutta miinuksena alkaa jumittelemaan. Nyt kaikki kyseisten kameroiden käyttäjät, kirjoitelkaa kokemuksia näistä kahdesta, niin on vähän varmuutta mennä ens viikol ostamaan kapula
Itse en osaa sanoa N73:sta mitään, mutta itsellä on ollut nyt joulusta asti K800i, eikä ole tämän puhelimen hankinta harmittanut! Aivan mahtava puhelin, kaikki perusjutut on kunnossa, ja musiikintoisto on todella hyvätasoista. Ja kyllä tuo 3,2 megapixelin kamera on myös aivan uskomattoman tarkka, ja sillä saa räpsittyä kivasti kuvia. Itse suosittelen K800i:tä.
Ittelläni on k800i eikä ole ollut valittamista. Kamera toiminut ihan moitteettomasti ja asetuksia sopivasti hyvän kuvan saamiseksi. Huonoja puolia on videokuvan heikko laatu. N73:sta ei ole kokemuksia, mutta kuullut olen että aika samankaltainen puhelin tämä k800i:n kanssa on. k800i on vaan about 100€ halvempi.
Jos meinaat kuvia ottaa sillä puhelimella paljon, niin sitten ota k800i paljo paremi ku n73, ku salama on k800i parempi. Itsellä ollu k800i melkein vuoden ja ei ole mitään valittamista ja sillä saa välillä huonossa valaistuksessa parempia kuvia ku omalla kameralla joka cybershot t7. Eli suosittelen ostamaan ton k800i ja vielä sellanen lisäys, että noi nokian puhelimet menee ihan tajuttoman hitaaksi jos sulla on paljo kamaa siinä puhelimessa esim. kuvia
Nyt on k800 hyppysissä, oikealta valinnalta tuntuu..vaikka liikkeestä ulos kävellessä tuntui vielä mitähän nyt tuli ostettua..viestien kirjoittaminen aluksi hankalaa, nyt sujuu jo hyvin...ja kuvat on kyllä hyvälaatuisia! Kiitoksia vaan vinkeistä !
Eiköhän se riipu ihan käyttäjästä. EDIT: Itsellä ollut K800i jo viime joulusta asti, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt.