Nokia n73

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Sarza1, Jan 4, 2008.

1. Sarza1

Sarza1 Member

Trophy Points:
    11
    Puhelin ollut minulla noin vuoden. Toiminut tähänsaakka hyvin mitä nyt kamerankäytönkanssa välillä temppuillut; kaatunu koko zydeemi...Mut nyt jurppii tosi kovaa, puhelimeen ei voi soittaa; ilmoitus"matkapuh. ei saad..." Ite en voi soittaa, ilmoittaa YHTEYSVIRHETTÄ! Mikä siis avuksi, liittymä on Sonera.

2. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
  3. pr405

pr405 Member

Trophy Points:
    16
    Itellä on ihan sama vika. Puhelin kävi huollossa, jossa testasivat 3g:n gsm:n ja kaikki oli ok. Palauttivat myös tehdasasetukset ja laittoivat uudelleen uusimman firmiksen. Ei auttanut, 3g puoli ei edelleenkään toimi kunnolla. Puhelua saa yrittää monta kertaa ennen kuin saa yhteyden. GSM puoli toimii moitteetta.

4. pr405

pr405 Member

Trophy Points:
    16
    Itellä on ihan sama vika. Puhelin kävi huollossa, jossa testasivat 3g:n gsm:n ja kaikki oli ok. Palauttivat myös tehdasasetukset ja laittoivat uudelleen uusimman firmiksen. Ei auttanut, 3g puoli ei edelleenkään toimi kunnolla. Puhelua saa yrittää monta kertaa ennen kuin saa yhteyden. GSM puoli toimii moitteetta.

5. lappe27

lappe27 Member

Trophy Points:
    11
    mistä sais nokia n73:seen kaukosäädin ohjelman.ir remote ei aukea mulla puhelimessa onko niitä muita ohjelmia?

6. Hemmmo

Hemmmo Guest

Mun vieres on nokia N73 ja se on ihan kamala! Ku joku soittaa mulle nii se sammuu jos sil vastaa siihen puheluun. Onneks mä sain uuden kännyn se on Nokian simpukka 6267.........

Share This Page