Puhelin ollut minulla noin vuoden. Toiminut tähänsaakka hyvin mitä nyt kamerankäytönkanssa välillä temppuillut; kaatunu koko zydeemi...Mut nyt jurppii tosi kovaa, puhelimeen ei voi soittaa; ilmoitus"matkapuh. ei saad..." Ite en voi soittaa, ilmoittaa YHTEYSVIRHETTÄ! Mikä siis avuksi, liittymä on Sonera.
Itellä on ihan sama vika. Puhelin kävi huollossa, jossa testasivat 3g:n gsm:n ja kaikki oli ok. Palauttivat myös tehdasasetukset ja laittoivat uudelleen uusimman firmiksen. Ei auttanut, 3g puoli ei edelleenkään toimi kunnolla. Puhelua saa yrittää monta kertaa ennen kuin saa yhteyden. GSM puoli toimii moitteetta.
Itellä on ihan sama vika. Puhelin kävi huollossa, jossa testasivat 3g:n gsm:n ja kaikki oli ok. Palauttivat myös tehdasasetukset ja laittoivat uudelleen uusimman firmiksen. Ei auttanut, 3g puoli ei edelleenkään toimi kunnolla. Puhelua saa yrittää monta kertaa ennen kuin saa yhteyden. GSM puoli toimii moitteetta.
mistä sais nokia n73:seen kaukosäädin ohjelman.ir remote ei aukea mulla puhelimessa onko niitä muita ohjelmia?
Mun vieres on nokia N73 ja se on ihan kamala! Ku joku soittaa mulle nii se sammuu jos sil vastaa siihen puheluun. Onneks mä sain uuden kännyn se on Nokian simpukka 6267.........