Juu tuota ajattelin että saattaisin hommata tuollaisen, mutta haluaisin tietää onko se kannattava ostos. Ne kenellä sellainen jo on voisivat vähän kertoilla tänne mielipiteitään.
Tuossa ei sitten ole mittään 3G ym känykkä ominaisuuksia eli tuo oli nokian yritys tehdä pocket pc jenkki markinoille kaverilla oli tuo työ muistio virkaa ajamassa mut vaihto HTC
Joo ehkä hei tiedän että mitä siinä on... enemmän halusin tietää että millainen kosketusnäyttö on käyttää jne...
kosketus näytttö on hieman hidas verraten HTC_HD ym malliin muuten käyttö tuntuma oli sama kuin missä tahansa kosketus näytöllisessä vehkessä 15min tota kaverin versiota kokeilin ja totesin että isolla kosketus näytöllä varustettu kalenteri 4,13 tuuman WVGA-näyttöä lukuun ottamatta tossa ei ole mitään hyödyllistä minusta ja kun nyky puhelimissa on 3.7" näyttö + kamera ja 3G ym niin ei kiitos mut tuo on vain mun mieli pide ohan tuo kait kätevä digi muistio \ leffa näyttö junassa ym
Kannattaisiko hommata kyseistä vehjettä, kun kerran saa halvalla (220€) ja tarkoitus olisi lähinnä selailla nettiä, kuunnella musiikkia, käyttää välillä aupuna korvaamaan navigaattori, jutelle mesessä ja katsoa leffoja. Ainakin luulisin, että samaan hintaan ei ole parempaa vaihtoehtoa, mutta täytyy se varmistaa.
En muista missä näin tasan 200€ mut joo iso ja selkeä näyttö ei muuta laitetta saa tohon hintaa ainakaan oman tiedon mukaan
Itse näin ainaki jossai 220e, kyllähä tuo ihan mielenkiintonen olis. Jos joku kenellä se on niin voisi kertoa kaiuttimien äänenlaadusta ja kosketusnäytön toimivuudesta.
Omia kokemuksia kyseisestä laitteesta ei ole, mutta ainakin mitä olen foorumeja selaillut, niin on kuulemma suhteellisen hyvä äänenlaatu, eikä kosketusnäytön kanssa pitäisi olla mitään ongelmia.
Minä myyn Heinäkuussa 2009 ostamani N810 hintaan 175. Laite on lähes käyttämätön. Ja takuu 2011 Heinäkuulle asti! Ja hyvin toimii, mukava soitin! Jussi, Helsinki jniemela79 (ät) gmail . com
Kesällä kun oli ostamassa Samsung omnia HD niin näin muutamassa kaupassa myivät kuhan pääsee eroon hinnalla joten nyt varmaan kaikki loppu Käytettyjä voi löytyy mut uusi tuskin