1. Onko WLANIN käyttö ja sen kanssa surffaaminen netissä ilmaista? 2. Saako normi N95 hankittua esimerkiksi 8gb muistikortin, mihin asti kännykkä tukee muistikortteja? (microsd)
WLANin kanssa surffaaminen on ilmaista. Tietenkin sillä edellytyksellä, että et käytä sparkkia, wippiesia tms. muuta julkista maksullista wlania. Ainakin 4-gigainen kortti toimii ihan hyvin, 8-gigaisesta ei tietoa.
Kyllä 8gb kortit toimivat. Ovat mallia MicroSD HC (high capacity). Minulla on ongelma tuon gps systeemin kanssa...ennen puhelin löysi moitteettomasti ja nopeasti satelliitit ja yhdisti niihin ja kaikki toimi, mutta kun vein puhelimen huoltoon niin ei oikeen toimi enää. päivitin puhelimeen uusimman version 30.jotain mutta ei toimi vieläkään. Kokeilin siis aukealla takapihalla pilvettömällä säällä niin ei löydy satelliitteja, tulee vain GPS-tiedot sovelluksessa että ei yhteyttä. asetuksista on avustettu gps ja sisäinen gps käytössä. Missä vika? Huoltoonko pitäis taas viedä?
Se on sit vissiin julkastu vasta tietyille Product codeille. Ite just vaihdoin tänään oman puhelimen koodin, että sain uusimman suomenkielisen firmwaren sisään. Puhelimena kylläkin N81. Selaile tota. Tonne porukka laittelee koodejansa mihin on tullut uusimpia päivityksiä. Ohjeet ja ohjelma Product coden vaihtamiseen löytyy vikalta sivulta. Omalla vastuulla tietenkin.
Asensin nokia maps 2.0 n95 ja sitten uusimman ohjelmistopäivityksen kun kytkin puhelimen usbilla koneeseen. Ei toimi navigointi vieläkään. 1 palkki vilkkuu satelliittikohdassa ja ei näy mitään missään ja kun laittaa hakuun osoitteen ei löydä. Mitä pitää tehdä.. auttakaa "tuloksia ei löydy"
Koita ny odotella 5min siinä taivas alla luuri oikeassa kädessä niin josko löytäis sen sateliitin, meinaa olla vähän hitaan puoleinen n95 paikannin. tai jätät pihalle terassille hetkeksi ni kyl se sielt löytyy...
Pystyykö tohon puhelimeen laittaa vaikkka elokuvan jos haluaa ja jos pystyy niin miten?Pitääkö muuntaa jollai softal se?
Pystyy, mutta sen pitää olla mp4 (320x240) tai sitten joku 3gp tai vastaava. Mutta tuo mp4(320x240) on paras mikä näkyy. Kannattaa myös katsoa että äänetkin toimii. Useimmiten sen joutuu muuttamaan.
Tämä asia ratkesi. Vein puhelimen huoltoon, jossa oli vaihdettu tuo gps-piiri. Nyt toimii taas niinkuin ennenkin...
Mestaus tarkoitatko että miten vaihdat puhelimesi product coden ja siten asennat puhelimeesi uudemman softan? http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=33721&highlight=product+code Tuolta helpot ohjeet, itse sain vaihdettua product codeni paskasta Elisan product codesta normiin ja bakuppaan parhaillaan kaikkea massamuististani (siis puhelimeni). Kohta alan sitten asentamaan vähemmän bugista softaa puhelimeeni.
Itsellänikin on ollut hakusessa jokin hyvä tälläinen ohjelma kun melkein kaikki ilmaiset ovat trialeja joissa max pituus on pari minuuttia tai videossa välkkyy ohjelman nimi (häiritsee katselua). Näitä on netti täynnä. 1 Lataa AVS viedo converter tästä klikkaamalla 2 Asenna se. 3 Lisää haluamasi video ohjelmaan klikkaamalla Browse ja valitse sitten kansio minne tallennat sen. 4 Valitse To mp4 Klikkaa "Edit profile.." ja valitse -"Profiiliksi" Mobile - Standart Quality. -"Frame zizeksi" 320x240 5 Ja sitten "Convert now". Mene kansioon jonne laitoit sen tallentumaan ja siirrä se sitten puhelimeesi. Viedon pitäisi näkyä ja äänen kuulua.
Leffan pitäisi toimia, jos muutat sen kännykän ymmärtämään muotoon. Mutta mitä itse kokeilin, symbianin vakiosoftalla ei pysty kelaamaan leffoja/vidoita, lisäksi koko/laatu suhde on todella huono. Itse olen tykästynyt sellaiseen soittimeen kuin CorePlayer. Ohjelma on maksullinen, mutta kuitenkin todella kätevä. Leffat voi heittää suoraan kännykkään, tai sitten jos tilaa on vähän, voi ne muuttaa resoluutiolle 320x240, tai vastaavaa. PocketDivXEncoder on kätevä ohjelma, jolla voi polttaa tekstitykset kiinni ja vaihtaa resoluution samalla, eikä ole kuin minuutin homma.
Toimiiko varmasti? Kovin olen harkinnut 16Gb korttia nimittäin, mutta missään ei ole varmaa tietoa toimivuudesta, vaikka kuinka googlaa...