Mikä mättää? Yritän päivittää ohjelmistoa ja homma tyssää aina tähän... oon sammutellu kännyä, ottanu kaapelia irti ja pistäny takas kiinni, asennellu pc suitea uusiks..
Ei tuossa välissä ole kuin yksi softa, V21. Ja millä product codella tuo p2pmanin puhelin on? Uusin softa on useimmissa varianteissa V31. En osaa itsekään sanoa tuohon muuta kuin että laita huoltoon ja viaksi vaikka softa sekoilee niin saat menemään takuutyönä.
Joku Sonera-variantti näkyy olevan. Voi olla ettei tuohon ole tehty 31-softaa. Eipä tähän oikein muuta osaa sanoa kuin että kokeile toisella tietokoneella jos mahdollista. Ja jos ei auta niin tuo yllämainitsemani kikka toimii kyllä. Periaatteessahan se voisi mennä huollossa läpi kun pistäisit vaan, että haluat sw-päivityksen, mutta käytännössä taitaa vähän huoltoliikkeestä olla kiinni tuo, laittavatko softapäivityksen takuuna, jos mitään vikaa ei kuitenkaan ole.
Mulla sanoi tuota samaa kun päivitin kuukausi pari sitten, eikä siihen auta mikään. Takuuta ei ollut, joten ostin uuden.
ostakaa NOVO itellä meni järki kun huollossa oli päivitetty puhelin ilmsn mun lupaa ... sinne meni se alkuperäinen karttaohjelma jota pysty käyttään ilmaseks ... kiitos ...kyll harmitti .... Nyt on ollu NOVO puolivuotta käytössä ja siinä jos missään on vakaa käyttis ei oo jääny mediasoitin jumiin kun on kattonu videoleikkeitä niinkun jäi useesti N95:ssa jossa se alko herjaan jostain ihme syystä muisti ongelmaa N95 jäi myös useesti jumiin kun kuvas videota ja joku ääliö soitti just sillon -puhelin alkoi vastaamaan mutta näytöllä oli vaan joku nuoli hässäkkä.. sen jälkeen ei auttanu muuta kun ottaa akku pois ...=( NOVO:ssa ei moista ongelmaa oo ollu ... siinä on hauska lisä yökuvauksessa kun muuttaa efektiks sellasen kun leffoissa on vihree yökuvaus ...heh tosin ton novon zuumin puuttuminen on vähän niin ja näin ...oon puuttuvan zuumin korvannu lisäämällä teaterikiikarit kännyn kameran eteen ja kuvanu niitten läpi .. toimii hyvin ... ja N95kameran lähikuvaus on surkee melkeen olematon jos ei käytä kännyn eessä suurenuslasia ...jota ei NOVO:ssa tartte käyttää tosin jos haluaa latailla kännyyn puuttuvia toimintoja maksullisilla softilla niin N95 on siinä edelläkävijä tosin ei kyll auta ettiä softaa kahelle simmille sitä N95:sta ei löydy siks oon kallistunut käyttämään 20€ puhelinta metallikuorilla ja järjettömän hyvillä 3d äänellä ...-soi muuten puhtaan kovaa jopa melutaso tulee vastaan ennen kun voimakkuus säätö on tapissa N95:n navikaattori on paska viritelmä. Jos lähet Lapista ajaan etelään kartta on kokomatkan väärinpäin. toi että GPS naitetaan liittymään on surkeeta, pitäis olla mahdollisuus sammuttaa puhelin ja käyttää sitä vaan GPSsänä ai niin unohdin sanoo miks puhelin oli huollossa... siittä uutena veltostu zuumi nappulat kylestä sit lopetti toimimasta noin vuoden päästä. ainut hyvä plussa N95:ssa on stereomikki äänen laatu on ihan jees joissain videokameroissakin on ollut surkeempi mikki
Jos kyseessä oli takuuhuolto, niin sitä ei pääsääntöisesti kysytä, saako softan päivittää vai ei. Se päivitetään. Tämä on ainakin nokialla ihan normaali käytäntö ja myyjän pitäisi siitä asiakkaalle ilmoittaa. Ei valmistaja niitä softapäivityksiä huvin vuoksi tee ja toisekseen, välillä tulee vastaan puhelimia missä valitetaan että sekoilee jne. ja kun katsoo puhelinta niin sinne on asennettu kaikki mahdolliset pelit ja ohjelmat mitä on löydetty ja sitten ihmetellään kun luuri on vähän hidas.