Elikä tuli just hankittua nokian n95 ja pisti silmään puhelimen näyttö eli oisko kellään tietoo tai kokemusta onko tossa puh. näyttössä sellanen suojamuovi vai ei. ...ku ei näy mitään kulmaa. Tietäis vaan vähän enemmän varoo naarmuttamasta näyttöö.
ei ole,ja muutenkin kannataa sitä näyttöö varoo,pienikin painallus aiheuttaa saman reaktion kun painelis tft näyttöö,eli eli musteet alkaa "lainehtiin" ite olisin toivonu vähän parempaa näytön suojausta tän hintaseen luuriin.
Eipä tuo näyttö ainakaan omassa käytössäni ole miksikään mennyt vaikka farkkujen taskussa aina onkin. Tietysti yksi vaihtoehto on laittaa tuollainen suojakalvo siihen, joka ainakin naarmuilta suojaa. Tästä olen kuullut kehuja ja saahan noita vaikka Clas Olssonilta!
ei mukanaan ne naarmut haittaa ja ei niitä kyllä ole tullukkaan,mutta pelottaa jos tulee pienikin isku näyttöön tai housuntaskussa istuessa esim farkut painaa näyttöä niin saattaa haljeta aika herkästi.
tämä on vastaus onkelmaan,ei haittaa iskut tai avaimet samassa taskussa... kaikki toiminnat käytössä liukuineen... tosin luurin koko kasvaa noin millin kauttaaltaan. hintakaan 5€ tuskin päätä huimaa. minä olen ainakin ollut tosi tyytyväinen!