Nokia Pc Suite 7.10 ja irti kytkentä ongelma?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Tarez, Jan 16, 2009.

1. Tarez

Tarez Regular member

Trophy Points:
    28
    Kertokaahan mulle tyhmälle maalaispojalle, että kun ostin hiljan Nokia E51 luurin, ja oon kytkenyt sen USB letkulla koneeseen. Nyt on ilmennyt kun käytän tuota Nokia Pc Suite:a, niin miten siitä kytkeydytään irti?

En ole löytänyt ko. ohjelmasta muuta kuin poistumis napin, ja kun sitä painaa, niin koko ohjelma sulkeutuu, mutta oma tietokone ikkunassa puhelin näkyy yhä :O
    Riuhtastaako tällöin USB piuha kylmästi irki, vai löytyykö jostainpäin jokin mahdollisuus turvalliseen letkun irroitukseen, kuten USB härpäkkeissä yleensä?

2. Maki88

Maki88 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä se irrotetaan ihan samanlailla ku muutkin usb-laitteet, eli sieltä oikeassa alakulmassa olevasta irroita turvallisesti vai mitä siinä lukikaan.

3. Tarez

Tarez Regular member

Trophy Points:
    28
    Ei muuten näy minkäänmoista "irroita USB laite turvallisesti" ikonia ainakaan mun XP:n oikeassa alanurkassa.
    Näkyy vain "Nokia Pc Suite, nokia E51 kytketty laitteen USB:n kautta" ja tuosta tulee kakkosnapilla vetovalikko, jossa on samat toiminnot, kuin tuossa Pc suite ikkunassakin. Kun painaa tuota lopeta komentoa, niin koko ohjelma sammuu, ja yhäkään ei näy mitään USB irroitus ikonia missäkään???

4. Maki88

Maki88 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on toisessa koneessa vista ja siellä toi puhelin näkyy siellä usb:n irrotus jutussa mutta xp:ssä se ei näy mullakaan. Ei sitä oo kyllä koskaan tullu käytettyä vistassakaan oon vaan ain ottanu piuhan irti eikä ainakaan vielä käyny mitään.

5. Tarez

Tarez Regular member

Trophy Points:
    28
    Juu, kaippa sen siinä kohtaa saa nyhtää irki, kunnei oo mitään siirtoa päällä tuon USB letkun kautta.

Kait Kummisaapas tehtaalla (lue Nokia) tuohon Suiteen olisi väkerretty joku irroitus systeemi, jos se olisi tarpeen...

Share This Page