Nokia USB modeemi katkaisee netin

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Boheemia, Jan 7, 2007.

1. Boheemia

Boheemia Regular member

Trophy Points:
    26
    Tapahtunut nyt jopa kymmeniä kertoja parin viikon sisällä. Eli surffaan normaalisti netissä (firefox 2.0) ja kun olen avaamassa jotakin sivua/ klikkaan linkkiä, tulee seuraava ilmoitus:

Tämän tapahtuessa sivu jota olen avaamassa ei avaudu vaan yrittää ottaa yhteyttä niin kauan kunnes suljen tuon modeemi-ikkunan, jolloin firefox ilmoittaa "Problem loading page".
    Tuo modeemi-juttu on osa firefox.exe prosessia.

Mitenköhän tästä ongelmasta pääsisi eroon?

Firefoxin kanssa on toinenkin ongelma: Koneen käynnistyttyä firefox.exe prosessi on jo valmiina käynnissä ja jos sitä ei lopeta niin kone jumiutuu pian. Sen lopettamisen jälkeen kaikki kuitenkin tuntuu toimivan normaalisti. Lieneekö jotain yhteyttä edellisen kanssa?

(Nokia PC-suiten ja kaikki muutkin Nokian ohjelmat olen koneelta poistanut, mutta ei ole auttanut.)

2. Kurtza

Kurtza Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeile Ohjauspaneeli -> Internet-asetukset

Edit:
    Oletan siis, että käytät laajakaistaa modeemin sijaan!?

Last edited: Jan 8, 2007
  3. Boheemia

Boheemia Regular member

Trophy Points:
    26
    Suurkiitokset!
    Juuri tuosta oli kyse - sinne oli jostakin ilmestynyt tuo Nokian hässäkkä. Poistin sen listalta ja ruksasin ylimmän vaihtoehdon. Nyt pitäisi toimia normaalisti.

(Yhteyskatkokset ilmeisesti johtuvat jostain Welhon verkon parantamisesta taloyhtiössäni - siksi niin säännöllinen tapahtuma.)

Share This Page