Noobii softaust

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by eikukaan, Feb 25, 2008.

1. eikukaan

eikukaan Regular member

Trophy Points:
    26
    Oon vasta kiinnostunut Tästä airsoftista, ja nyt meinasin jonkun pislan ostaa... Ajattelin tämmöstä.
    Mitäs ootte mieltä tosta? onko se tarpeeksi hyvä? onko noi kuulat huonolaatusii? Ja onko muutenki hinta-laatusuhde kohdallaan? Jos täällä ei kukaan viitti vastata, niin tiiättekö jotain AirSoft-foorumeita? Kannattaako maski olla musta vai vihreä? Tiiän et se on mielipide kysymys, mutta kysyn nyt silti.. Voitte laittaa myös jotain muita linkkejä missä oisi Hyviä aseita ALOITTELIJOILLE. Kiitos.

EDIT:Onko Tämä
    luotettava Kauppa? Kun se tuli esille täällä afterdawnin jossain toisessa Threadissa.. Ku siellä näyttää olevan aika halpaa. Siis Maruta Oy. 2200 kpl Excel kuuliaki vaa 9€ Jostain oon lukenu et ne on aika kalliit (jtn lähes 20€)

Last edited: Feb 25, 2008
  2. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    Ekaks ihmettelen miks postaat tän aiheen tietotekniikkaa käsittelevälle foorumille, mutta adminit päättäkööt mitä tälle tekevät jos lukevat. Mutta vastaan kuitenkin. Maruin kaikki vakiopislat hop-upilla ajavat asiansa mainiosti, suosittelen itse ainakin glock pistoolia. Hinnat noissa vemppupyssyissä on sen joku 20-60e. Maski on se mielipidekysymys, eli osta vaikka se kumpi on halvempi niin säästät rahaa. Maruta on tietääkseni luotettava kauppa. Jos jatkossa tulee kysyttävää suosittelen että menet juoksuhaudan foorumeille tästä Ja sitten löytyy myös suomi24 harrastus-osiosta foorumi, joka ei kylläkään ole luotettava.

3. eikukaan

eikukaan Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu kiitti

4. M0rti

M0rti Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse olen tilannut kamani aina Proairsoftista eikä mitään valittamista ole ollut.
    Itsellä eka ase oli M92F military ja hyvin on toiminut mutta suosittelisin Centimeter masteria jos se sinusta on komian näkönen :) On todella jämäkkä ja varmatoiminen pistooli.
    Lähinnähän se on noissa vemppupistooleissa sellainen juttu että valitsee sen mikä sopii silmään parhaiten.
    Maskista sen verran että mielestäni vihreä maski maastoutuu paremmin.
    Kannattaa todellakin ostaa HOP UPilla varustettu maruin pistooli.
    Muistaakseni näiden maruin pistooleiden hoppi on säädetty 0.25g kuulille eli tilaa siis aina pistooliisi 0.25g kuulia sillä kevyemmät kaartavat muuten komiasti ylöspäin. Kannattaa aina tilata/ostaa laadukkaita kuulia eikä mitään hiomattomia saumallisia kuulia sillä huonot kuulat kuluttavat hopin nopeasti.
    Mahtaisitko kertoa vielä että mistähänpäin olet? (softausporukkaa varten ajattelin)

5. eikukaan

eikukaan Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu tilasin nyt tämän ja Otin sitte maskin väriksi mustan.. Juu ja enpä usko että oot lähellä minun asuinpaikkaani, koska asun Taivassalossa (tuskin tiedät) täällä huikeat n.2000 asukasta mutta silti meitä on jo 9 ku softaa :) Taivassalo on siis noin 50 kilsaa Turusta Uudenkaupungin vieressä...

6. Poksupete

Poksupete Regular member

Trophy Points:
    26
    Sen mä vaan sanon että ihan turha laji juosta metässä muovipyssyjen kanssa lapsellista touhua itsekin olen ostan M16-a2 sähkö aseen ja en kauhesti sillä ole pelannut kun kiinnostus lopahti. Eiköhän siellä intissä saa tarpeeki juosta metässä torrakko kourassa :D Rahojen hukkaa koko touhu :D.

7. eikukaan

eikukaan Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu ja mä en kaipaa sun kommenttejas... Toisia kiinnostaa, toisia ei. Aika yksinkertast :/

8. q-hub-op

q-hub-op Regular member

Trophy Points:
    26
    Tämähän vain on yksi harrastuis muitten joukossa, joten turha valittaa.

Itselläkin on samanlainen setti, mutta nemesiksetä ostettuna.

9. Poksupete

Poksupete Regular member

Trophy Points:
    26
    En minä valitakkaan, se on minun nykyinen mielipide asiasta :D

10. shnigi

shnigi Active member

Trophy Points:
    66
    Eiköhän pidetä ne mielipiteet poissa keskustelusta, jos niitä ei erikseen kysytä. Varsinkin tollai offtopikkina

Share This Page