Elikkäs, mulla on 24mb/1mb nettiyhteys. Mulla kun on nyt esim. 3 latausta yhtäaikaa päällä (torrent), niin yhteis latausnopeus on vain 1Mt/s. Vaikka lähteitä ja jakajia olisi, mutta jostain syystä jää vain tuohon 1Mt/s. Muutenkaan en ole uTorrentilla saanut kovempaa tulemaan. Joskus nyt 1.2Mt/s mutta siihen sen nyt on jäänytkin.. Ja kun yksi lataus noista kolmesta on valmistunut, niin muitten kahden latausten nopeus nousee sitten. Mistä siis johtuu tuo? Ohjelman säädöt jotenkin päin mäntyä, vai johtuuko se esim. huonoista nettilinjoista? Ja jos lataa esim. jostain nettisivulta jonkun tiedoston, niin silloin tulee jopa 1,7Mt/s, joka alkaa olla se maximi nopeus tälle liitymälle.
Johtuuko errori siitä, että mulla on vista64 bit? Joo tää on kyllä aika outoo. Vaikka mulla on latauksessa pari suosittua tiedostoa, niin silti se ei lataa nopeempaan kun sitä 1Mb/s. Niin, ja se virheilmoitus on: Error read file "C:\Windows\System32\Drivers\TCPIP.SYS" at position 0 Ja yleensäkkin tästä kaikesta voi päätellä, että jokin siinä uTorrentissa mättää, koska siinä on niin "hidas". Koska muuten on tullu max. 1,7Mb/s kun muualta ladannut...
Joo en ole vaatimassakaan, mutta kun uTorrent ei lataa ku max 1Mb/s. Sitten jos lataa jostain nettisivulta jonkun tiedoston, niin saattaa tulla sitä "kunnon" nopeutta, 1,7Mb/s. Eli mikä siinä uTorrentissa mättää?
Löysin tällasen sivun http://translate.google.com/transla...spot.com/2009/01/download-latest-version.html Ja tuolta tämä ohjelma http://soft3.wmzhe.com/download/deepxw/UniversalTcpipPatch_20090205.zip En uskaltanut tehdä mitään tolla ohjelmalla jos jotain kusee.. Jos jotkut kokeneemmat kertois tuosta?
Joo, pitäsköhän vaihtaa 8Mb yhteyteen, kun tällä 24Mb tuntuu tulevan vaan sitä 1Mb max. En ole keksíny mitään ratkaisua kyl tähän..
Onhan sinulla kaapeli? Antenni verkossa huonot kuparipiuhat ja vastaavat hidastavat nettiä ronskilla kädellä. Ota myös huomioon, että torrent ohjelma ottaa tiedoston paloina eri koneilta, joten suuri syy hitaaseen lataamiseen on heillä käytössä olevat lähetysnopeuden rajoittimiet.
Kokeilin tuota lvllord patchia niin, ei ainakaan auttanut mitään. Itsellä on 27/2 liittymä ja esim juuri latasin 2 osaa desperate housewives:ia niin lataus vauhti oli 1mt kun latasin kumpaakin episodia, toinen kun valmistui niin toinen jatkoi tuolla samalla vauhdilla.