Nopeus ongelma

Discussion in 'Laajakaistaliittymät' started by holttinen, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. holttinen

holttinen Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys kaikille. Ongelmani olisi seuraavanlainen. Asun tampereella ja olen kaapeli taloudessa.Meillä on elisan kaapelin kautta tuleva Netti. Netin nopeuteta oli 3/600 megaa ja nostimme nopeuden 10/1 kun sai vanhalla hintaa 10/1 megaa. Kaapeli boxin vaihdoin netgearin cm-232:teen. Ja elisalta ilmoitettiin et nopeus on nostettu. Mutta kun teen speedtest.netissä nopeus testin niin ei vaan kulje kolmea lujempaa.Boxin olen resetoinut ja t-haaroittimen otin pois rasian päästä ja vaihdoin johtoja boxin ja koneen välistä. Ja boxin ja seinärasian välistä. Mitään langattomia vehkeitä ei ole välissä. Elisalta ilmoittivat et siellä päässä kaikki on kunnossa. Pystyisikö joku kertomaan et onko mulla jotain vikaa kun elisa ei ainakaan myönnä et siellä olisi vikaa??? En vaan ymmärrä!! T:Mika H

2. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    ftp://ftp.funet.fi/dev/
    Kokeiles imasta tuolta ja katso kuinka lujaa tulee. Jos yhä vaan näyttää vanhaa nopeutta niin kyllä sitten on elisalla käyny joku virhe.

3. holttinen

holttinen Member

Trophy Points:
    11
    No ratkesihan asia. Vika löytyi elisan päästä. Hyvää vappua kaikille

4. eklu

eklu Regular member

Trophy Points:
    28
  5. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    193
    @eklu, ei nosteta näitä yli 7 vuotta vanhoja (30.04.2010) ratkenneita keskuteluja enää otsikoihin.
    Muutenkin noin vanhoja juttuja on turha kommentoida. Niissä näkyy päivämäärä, milloin viimeinen vastaus on kirjoitettu.

6. eklu

eklu Regular member

Trophy Points:
    28
    No kun tossa luki Elisa aikaisemmin ja Vaasassakin tuli Elisa hääräämään ja huonoon suuntaan meni, enkä mä katsonut kuis vanha se oli. Sori, olen tarkempi jatkossa.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page