Norman Virus Control + Windows Vista -ongelma

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Okkei, Jun 14, 2007.

1. Okkei

Okkei Member

Trophy Points:
    11

Eli joo, tällainen ilmoitus tuli ensimmäisen kerran eilen illalla, painoin Käynnistä nyt -nappia ja kone sulkeutui ja käynnistyi uudestaan, mutta eihän siinä mitään tapahtunut, vaan tuo ilmoitus palaa aina vaan. Tänä aamuna olen useamminkin koittanut käynnistää konetta uudestaan sekä tuon napin kautta, että myös Käynnistä -valikon kautta. Ei oikein mikään toimi. Norman Virus Controlin pikakuvakkeessa vilkkuu keltainen kolmio, joka sisältää !-merkin, eli virusturvat ei nyt toimi oikein. Mikähän tähän auttaisi? Ja mä todella kysyn tähän apua (käyttöjärjestelmä on Windows Vista), että ei tarvi päteä paremmilla ilmaisilla ohjelmilla. Tämä ohjelma tuli koneen mukana ja ilmaiset 3v päivitykset käytössä, joten käytän tätä niin kauan kunnes aikaraja umpeutuu.

2. sampe73

sampe73 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla kans Norman ei toiminut Vistassa kun uuden koneen ostin helmikuussa ja jotain virheilmoituksia antoi ja välillä Norman meni pois päältä itsekseen. Ajattelin kumminkin koklata sitä pidempäänkin mutta se ei vaan toiminut eli siirtysin Avastiin mikä on toiminut hyvin. Syytä en tohon tiedä että miksi Norman ei toiminut mut en oo ikävöimään jääny...

3. artoks

artoks Guest

Sama vika mun Normannissa. Korjausta vikaan ei tunnu löytyvän millään!

4. HotZone

HotZone Member

Trophy Points:
    16
    mulla sama ongelma tuon normanin kanssa!
    auttakaa joku, tosin mulla vilkkuu tollane punanen ympyrä jonka sisällä "x" ja valittaa just tota et kone käynnsitettävä uudelleen
    edit: nin ja kun targettaa hiirellä niin tulee lukeen
    " 'Zanda' ei ole käynnissä "

Last edited: Jul 23, 2007
  5. artoks

artoks Guest

Sama ongelma on XP:n kanssa.

Kokeilkaapa seuraavaa...

Menkää ohjauspaneeliin ja ottakaa lisää tai poista sovellus. Sen jäleen etsi luettelosta Norman virus control ja paina "muuta tai poista". Jonka jälkeen ruutuun tulee mahdollisuus valita ruksi kohtaan "korjaa".
    Tällä kyseinen ongelma meni ohi omassa koneessa!

Share This Page