minulla on windowsVista ja siinä norton 360 virustorjunta/palomuuriohjelma. Tilaus päättyy 27.6.2007. Olen tilannut netistä jo uuden päivityksen ja tilausvahvistuskin on tullut. Ihmettelen kuitenkin kun ohjelma ilmoittaa alareunan tehtäväpalkin kuvakkeessa kokoajan huutomerkillä ongelmasta. Avatessa ohjelman kyseisestä kuvakkeesta tulee varoitus "korjaa ongelma" ja kun klikkaa avatuu ikkuna jossa sanotaan vain, että ohjelma vanhenee pian. Ja annetaan linkki, jossa pitäisi päästä uusimaan lisenssi. Sivu ei kuitenkaan aukea. Omalta Nortonin tilisivuiltani olen kuitenkin ladannut saamillani lisensseillä ja tunnuksilla uuden päivityksen. Mutta tuo kyseinen huutomerkkihuomautus ei vain häviä tuolta tehtäväpalkista. Onko niin, että tämä on vain ominaisuus ja tilanne normalisoituu tuon vanhenemispvm:n jälkeen automaattisesti? Vai miten pitäisi toimia, olisiko jollakin kokemusta tai tietoa asiasta?
Moi erikeeper Kun tilasit 360:isen niin saitko minkään laista tilaus Nr. jos et niin jotain On sit väärin.voit myös soittaa: Tel.Nr asiakaspalvelu=09 22930410 Tel.Nr puhelin support=09 22930418 Tai menet suoraan Symantec:in sivulle http://www.symantecstore.com/fi luulen että jos ja kun ei tietoa että he saivat tilauksesi,ole tullut niin ala kyselemään sitä, soita asiakaspalveluun,kerro kuinka olet menetellyt,jos entisen aika alkaa loppua he voivat pidentää sen ja saat tiedon ja koodin S,postin kautta he pidentävät tavallisesti 30 päivää. Eiköhän tää asiakaspalvelu olisi paras tehdä ekaks.
Joo kyllä tilausnumero tuli sähköpostiin ja omilta nortonin sivuilta haettiin saaduilla tunnuksilla ja koodeilla päivityspaketti, joka ladattiin. Vaan ei ongelma hävinnyt, herjasi vaan huutomerkillä ohjelman vanhenemisesta. Mainittakoon, että kone ei ollut omani vaan naapurin kone, jota yritin jonkinverran tietotekniikkaa tuntevana päivitellä. Nyt on ongelma kuitenkin ratkaistu vaihtamalla ostoliikkeessä siihen tilalle kuukausimaksullinen laajakaistaliittymän tarjoajan virusturva. En tiedä oliko kyseessä sitten Nortonin "lastentauti" WindowsVista yhteensopivuuden kanssa.