Pyörin vain facebookissa ja yhtäkkiä norton alkoi tehdä tälläistä : Mikä neuvoksi? EDIT : ja oho, sori laitoin tämän väärälle osastolle vanhasta tottumuksesta , mutta olkoon..
Klikkaa tosta "jatka sivustolle tästä huolimatta". Tai jos oot sitä mieltä et toi on huijaussivu, älä mene tolle sivulle.
joo muttakun se tulee jatkuvasti , seurava sivu ni sama tulee.. ja feisbook ei ole huijaussivu .. avasin kaverin profiilin ni tollasen heitti ja heittää koko ajan...
Pistä nortonille palautetta ja vaikka kysymystä asiasta, tai vaihda virusturva ohjelma, itse tein niin vaikka nortonia oli jäljellä yli ½ v. olis sitä vieläkin mutta javan kautta tuli joku häristin mikä teki nortonin mitättömäksi, eli pudotti sen pois pelistä. Mitä teen sellaisella virusturvaohjelmalla vaikka kaikki toimintavalikot/muokaamiset oli salasanojen takana, eikä aivan niiden perus yksinkertaisten s.s.jen. Omasta mielestäni en yhtään mitään, windowsin asennus meni uusiksi ja muuta ns. mukavaa puhdetta riiti taas. Vaikka tai joku täältä , silloin tällöin skannaa kone vaikka tällä sitten joku palomuuri
ostin tän 1 kuukaus sitten jo maksoin 60e että ei kiitos kyllä tähän joku ratkaisu on löydyttävä en jaksa kumminkaan tollasta paskaa katella
Itse olen äärettömän tyytyväinen F-securen 2011 versioon. Edelliset F-securet on ollut raskaita, mutta mulla kolmen lisenssin haltiana on se pyörimässä myö 1-ytimisessä Pentiumissa ilman ongelmia =) Olkoot ilmaisia, olkoot muita vaihtoehtoja niin en aio vaihtaa ja maksan mielelläni tästä.
eka olin ostamassa sitä mutta se oli anttilasta loppu ei ollu kun pelkkä päivitys ja myyjä suositteli nortonin internet securityä joka oli myös halvempi , mutta miten helvetissä noi saa pois yritin ottaa kaiken maailman suojat pois ni vieläkin tuli toi sivu..
tai sit poistat tuon valvontaohjelman kokonaan käytöstä.sen poistaminen EI poista virusturvaa tai palomuuria käytöstä.
näköjään tuossa norton internet security 2011 eiköhän se siinä ollu syy.Facebook tunnetusti kalastelee ihmisten tietoja
nojoo mutta toi vaikuttaa vähän nortonin mainokselta , ja trollilta mut niin tai näin huoli on nyt poissa KIITOS!