Norton internet security 2004 ja Intrusion Detection

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by iivari69, Aug 28, 2005.

1. iivari69

iivari69 Regular member

Trophy Points:
    26
    [bold]EDIT:[/bold]
    Monitor for updates to: Intrusion detection, kohta ei suostu pysymään päällä Norton internet security 2004 setupissa.

Mistähän moinen johtuu?
    Kumma juttu. Eikö? :)

Last edited: Aug 28, 2005
  2. age007ti

age007ti Guest

mitä haittaa noista on, onko ongelmia jos on noin ?

3. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Minulla on Norton Internet Security 2005, tosin suomenkielinen versio ja kyllä ohjelmasta löytyy nuo molemmat toiminnot.
    Siis Intrusion detection eli Tunkeutumisen havaitseminen löytyy Tila ja asetuskohdassa neljäntenä kohtana heti Palomuurin jälkeen.

JA Palomuurin suojaustason liukusäädin tuntee asennot Suuri, Normaali(suositus) sekä Pieni. Ja lisäksi tietenkin voit määritellä Oman tason eri napin alta...

Joten en tiedä mistä olet tietosi löytänyt? Kumma juttu vai mitä?;-)

4. iivari69

iivari69 Regular member

Trophy Points:
    26
    Japsu1, toimiiko sulla se Liveupdaten kohta sille intrusion detectionille, vai tekeekö sitä että kun laitat siihen ruksin, niin seuraavalla avauksella on taas tyhjä?

Kaikki muut update monitoroinnit pelaa kyllä mulla ihan normaalisti, paitsi just toi intrusion detection, joten ihemttelin vaan sitä että onko sen päivittäminen lopetettu...

5. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Niin, siis minulla on siellä Live Updatessa tuon Tunkeutumisen havaitsemisen kohdalla ensin ruksi ja sen alla Päivitä suojaukseni automaattisesti (suositus) kohdassa myös. Sen alla on sitten tuo Ilmoita, kun päivityksiä on saatavilla eli sitä en siis ole ruksannut.

Ja kyllä nämä ruksit minulla ovat pysyneet päällä.

6. al1714

al1714 Guest

Minulla oli aikaisemmin sellainen häkkä NIS 2005 että kun mennään liveupdaten vierestä (yläreunasta) "asetukset" sisään tulee(yleistä,liveupdate,palomuuri,sähköposti)siitä asetuksiin liveupdate alimmaiseen valikko-otsikkoon VALVO PÄIVITYKSIÄ: X valvontaohjelma WWW-sivustoluettelo.
    Siinä ei pysynyt "päivitä suojaukseni automaattisesti" päällä vaan pomppas aina "ilmoita kun päivityksiä on saatavilla", ruutuun.
    Mutta kun kokeilin NIS2006 Beta versiota ja poistin sitten kaikki NIS tiedostot pois rekistereitä ja joka kolkkaa myöten sekin toiminto rupesi pelaamaan.
    Sain hyvät suomenkieliset ohjeet ja poisto-ohjelman osoitteet niiden poistamiseen symantekin teknisestä neuvonnasta, n. tunnin sisällä kyselystä. mielestäni palvelu pelasi aika hyvin sähköpostilla.
    Totesin vain että jos pohjilla on jotain vanhempaa norttonia niin kyllä ohjelma saattaa tökkiä.

puhdistusohjeet on tallella jos kiinostaa jotakuta.

Share This Page