eli mulla on kyseinen viruksen torjunta/palomuuri ohjelmisto mutta kun sen pitäis päivittää itte ittensä niin musta tuntuu että se ei päivitä. Aina kun meen Live Update osioon ja päivitän sen manuaalisesti sieltä löytyy uudet virustunnisteet.
Nortonia en tunne mutta asetuksissa vois olla joku sellanen kohta että lataa virustunnisteet automaattoisesti kun päivitykset ovat X päivää vanhat. Eli ton X:n saa itse määritellä.. siinä voi olla joku julmettoman isoluku..tyyliin 99..
Klikkaa ohjelman avattuasi sitä "liveupdate" ja siitä sitten next. Uusimmat tunnisteet taitavat olla 4.1.2006, tämä näkyy, kun klikkaat norton antivirus ja kohta "virus definitions", virustunnisteet.
Minulla on 2005 versio. En usko että on kauheasti homma muuttunu. Eli Avaa Norton -> Asetukset -> Norton internet security asetukset -> katso että kohdassa "Ota automaattinen LiveUpdate päivitys" Siinä alla on myös muut ohjelmat niin katso että jokaisen kohdalla on että päivittää automaattisesti. Saattaa toki olla hiukan erinäköinen tuo uudempi asetuksistakin.
Jos et ole mitään asetuksia muutellut, niin kyllä sen automaattisen päivityksen pitäisi päällä olla. Ei se siitä itsensä päivittelystä mitään ilmoita. Tarkista kuitenkin asia vielä aaxxeell:n neuvomalla tavalla. Suosittelen että hommaat koneellesi myöskin Ewidon: http://www.ewido.net/en/download/ Tuo päivittää itseään automaattisesti 14 päivää ja sen jälkeen päivittely pitää hoitaa itse. Toimivat mukavasti rinnakkain nuo. Lisäksi joskus kannattaa lähettää Hjt-loki tonne "Virukset ja haittaohjelmat" palstalle, siellä osaa spesialistit kattoa mitä konees on syönyt ja opastaa sitten.. Tulipas nyt jaariteltua ihan muuta kun vastattua varsinaiseen kysymykseen, mutta olkoon...