minulla on ongelma liveupdaten kanssa, saan tälläisen ilmoituksen ---> Alustetaan... Yhdistetään kohteeseen liveupdate.symantecliveupdate.com... Isäntään ei voi muodostaa yhteyttä LU1841: LiveUpdate ei voinut muodostaa yhteyttä Internet-palveluntarjojaan. Varmista, että puhelinverkkoasetukset on määritetty oikein. LiveUpdate-istunto on valmis. <----- kaikki toimii muuten kunnolla (nettiyhteys) (norton on 2004)
Minulla on norton security 2005, sain liveupdatella jonkin ihme korjaustiedoston ja siihen sakkas koko liveupdate, ei auttanut kuin uudelleen asennus.
Mulla oli kanssa jonkun korjaustiedoston kanssa ongelmia, se oli joku common niminen päivitys tai sinne päin. Mulla myös palomuuriin piti määritellä liveupdaten nettiin pääsy uudestaan, jos norton päivitti liveupdaten. Norton IS 2004
olen menny ihan ohjeitten mukaan kun pävitin 2004---> 2005, mut liveuppi ei anna päivityksiä. palomuuri toimii oikein ja olen ladannut uuden liveupdaten mutta sama vika jatkuu
Kun mä päivitin 2003 NIS 2005 poistin kaikki aikaisemmat nortoniin ja symanteciin viittaavat kansiot ja tiedostot ,ja lisää/poista paneelin kautta vanhan liveupdaten, se ei muuten sieltä muistaakseni lähtenyt. Ja etsin "etsi tiedostot ja kansiot" ohjelmalla kaikki nortoniin ja symanteciin viittaavat kansiot ja puhtaasti 2005 sisään. Tietysti koodit ja rekisteröinti ym. muut jutskat kans, onkos sulla liveupdate 2.6 se on uusin versio. Mielestäni kaikenlainen korjaileminen ja säheltäminen mutkistaa vain tilannetta, tietysti palomuurista ohjelmatarkistus ja liveupdate automaattiseksi. Liveupdate_ohjelman kokoonpanossa minulla Liveupdate ohjelma hakee internet-asetukset ohjauspaneelin internet -asetuksista eli kaikki napit ylimmissä rei-issä. En tiedä auttaako tämä mun selittely mitään, mutta yritän vaan jelppiä omien kokemusten kautta, ja onhan winukan palomuuri poissa käytöstä.
Symantecin sivulta saa tuohon varta vasten tehdyn Nortonin poisto ohjelman niin ei tarvi käsipelillä näpertää. http://service1.symantec.com/SUPPOR...&view=docid&dtype=∏=&ver=&osv=&osv_lvl=
nyt löytyi ratkaisu ongelmiin, KIITOS kaikille. vikaa oli ohjauspaneelin liveuodate osiossa tämä linkki kertoo siitä http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=