En tiedä onko tää oikee paikka mutta kysyn kuitenkin Toimiiko Norton internet security 2005 vistassa vai pitääkö olla uudempi? Kiitos
En tiedä, mutta jos haluat virusturvan josta on hyötyä, päivitetään usein, ei vie konetehoja, ja on vielä ilmainen, niin lataa esim Avast! Nortonit ja vastaavat voi tunkee sinne minne ei aurionko paista...
No kiitos tosta vastauksesta. En kyllä kysynyt sitä. Eli jos et tiedä vastausta kysymykseeni niin ole hiljaa.
Itse olen saanut sellaisen käsityksen että 2008 versiot ovat ensimmäisiä norttonilta mitkä toimivat oikein vistassa... Ja 2005 versio ei 100% varmasti toimi...
No sen takia kun en sitä halunnut. Kysyin Nortonista ja jos haluan parempaa niin kysyn sitä. ja kuka on sanonut että minulla on Norton? Ei ole tulossa minulle.
2007 on mun käytössä ainakin toiminut moitteettomasti. Ja 360 varmasti vieläkin paremmin. Se ON todella ärsyttävää, kun ei vastata kysymykseen, vaan yritetään saada korkeampaa käyttäjätasoa spämmäämllä jotain tuon tapaista ilman minkäänlaisia perusteluja. 2005 ei todennäköisesti toimi. Kaikenlisäksi se ei ole enää ajantasalla, joten ei välttämättä suojaa konettasi kunnolla.
Kiitos asiallisesta viestistä ja vastauksesta kysymykseen minkä kysyin. Lopetan tän omalta osalta tähän. P.S en tiedä mitä lapsilla tarkoitat mutta itse olen 37v
Itselle tuli juuri mieleen että 2007 saattaa toimia ja toimiihan se sitten näköjään. Alunperin siinä ei ollut vista tukea mutta ajan kuluessa se on sitten saatu siihen
Itsekkin jouduin sitä Vistaa hankkiessa kyselemään. Silloin -Maaliskuussa- tilanne oli niin, että F-securelta ei löytynyt Vista-tukea, mutta Nortonilta löytyi. Muussa tapauksessa olisin ottanut F-securen.