Nortonko syypää, outlookissa timeout..?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by tainae, Sep 17, 2005.

  1. tainae

    tainae Member

    Joined:
    Sep 17, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Hei,
    googletettuani jonkin aikaa, olin ymmärtävinäni, että tämä olisi ehkä Nortonista johtuva vika.

    Tässä tausta:
    XP, kaikki päivitykset
    Norton Internet Security 2005
    Outlook 2000

    to 15.9 työskentelin koneellani normaalisti, lähettelin sähköpostia iltayhteentoista asti

    pe 16.9 avasin koneen iltakahdeksalta, se lähti samantien tekemään viruskannausta, kuten aina klo 20 perjantaisin, sähköpostin kanssa tuli ongelmaa: viestit eivät lähde, eivätkä saavu, timeout outlookissa ja virheilmoitus 0x800CCC19

    - Olen googlen kautta löytämieni ohjeiden mukaan (tuohon virhenumeroon liittyen) ottanut välillä virusskannauksen pois saapuvista ja lähtevistä maileista, ei vaikutusta

    - olen webmailin kautta poistanut isot liitteet, ei vaikutusta

    - olen _yrittänyt_ palauttaa loppuviikosta tehdyn Windowsin päivityksen alkutilaan, mutta järjestelmän palautus ei löydä yhtään muutosta, joita saisin palauttaa.

    - asensin liveupdaten uudelleen Nortoniin

    Mitä vielä voisin kokeilla?

    Nyt jo suorastaan harmittaa, kun olisi kiva tehdä jo jotain muutakin kuin miettiä tätä.
     
  2. tainae

    tainae Member

    Joined:
    Sep 17, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    ..ja vastaan itse. Nortonpa hyvinkin. Otin sen hetkeksi pois, postit kulkevat ja kun laitoin takaisin, eivät enää kulkeneetkaan. Huoh. Huomenna siis NIS pois ja uudelleenasennus. Rähmä.
     
  3. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Joined:
    Sep 5, 2001
    Messages:
    658
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Samaan ongelmaan olen tuon norton internet securityn kanssa törmännyt tämän ja viimeviikon aikana jo useampaa otteeseen. Kun Nortonin päivittää lakkaa outlook express toimimasta.

    Onko kukaan onnistunut selvittämään mistä tämä ongelma voisi johtua ja miten se ratkaistaan? Aluksi oli tarkoitus soittaa Nortonin tekniseen tukeen, mutta se maksaa 29 euroa/puhelu, joten hylkäsin ajatuksen heti kättelyssä.

    Kävin juuri rekisteröimässä Nortonin, mutta en silti ole löytänyt mitään paikkaa tuolta sivuilta minne voisi laittaa edes sähköpostia asiasta. Yleensä norton on toiminut minulla täysin moitteettomasti, mutta nyt kun ongelmia sitten ilmenee ei tukea tunnu saavan mistään.
     
  4. finski

    finski Regular member

    Joined:
    Sep 23, 2003
    Messages:
    126
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    antakee sille outlookille kaikki oikeudet sieltä nortonista.
    sit mulla kikkaile kerran outlook urakalla sit selvis et välimuistin tyhjennys korjas koko homman eli työkalut/internet asetukset ja sieltä tyhjentää noi väliaikaiset internet tiedostot.
     
  5. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Joined:
    Sep 5, 2001
    Messages:
    658
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kaikki kolme konetta joissa tämä Norton Internet Security 2005 on, menevät jumiin (tai siis Norton menee jumiin, ei koko kone)jos yrittää muuttaa jonkin ohjelman asetuksia Nortonista. Jotenka tuo oikeuksien muuttaminen ei ainakaan minulla ole onnistunut.
     
  6. teodon

    teodon Member

    Joined:
    Apr 2, 2005
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mulla Nortonin (internet security 2005 ja käyttis XP Sp2) päivitys Symantec Security Software update: Symantec Common Client, 352,9 kt. Aiheuttaa ongelman jos sen lataan. Windowsin sammuttaminen kestää monia minuutteja ja joskus ei sammu ollenkaan. Ja sitten Outlook Expres lakkaa toimimasta, ei aukase eikä muutakaan. Kun poistaa kyseisen päivityksen niin taas kaikki toimii. 2004 versiossa oli myös Common client päivitys ongelma joka aiheutti sen virheilmoituksen, siihen sain aikanaan tiedoston joka poisti ongelman. Onko muut törmänny samaan? Löytyykö jo korhjaustiedostoa?
     
  7. tainae

    tainae Member

    Joined:
    Sep 17, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minä poistin nortonin ja asensin uudelleen ja nyt toimii kyllä. Mikään kikkailu ei auttanut. LiveUpdate haki kaikki uudet päivitykset ja kaikki on nyt ajantasalla. Tää ei ollut eka kerta, kun joku tilttaa, mutta yleensä siinä on käynyt niin, että LiveUpdate on mennyt solmuun ja kieltäytynyt hakemasta enää uusia päivityksiä (vanhempieni kone on nyt siinä tilassa). Onpa tylsää, kun menee aikaa tällaiseen.
     
  8. jule100

    jule100 Guest

Share This Page