Tere taas! Troijalaisista ollaan selvitty, huhhei. Mutta nyt uusi pikku juttu. Kahlasi koneen läpi tänään noilla vakoiluohjelmanpoisto-ohjelmilla. Ad-Aware SE Personal löyti yhden -ja pois. Spybot löyti 62! 60 sain pois, mutta jostain syystä kaks ei lähde. Käynnistin koneen uusiksi jne. Lisukkeena ed. mainittujen kans, mulla on Microsoftin AntiSpyware. Muut näyttävät puhdasta, paitsi siis tuo Spybotti. Onko ne vaarallisia, millä mää ne raplaan pois? Nöyrä kiitos vastaamaan vaivautuville. Tällaista tekstiä oli: BackWEb entries 2 entries HKEY_USERSS_1_5_18\Software\BAckWeb HKEY_USERSS_1_5_18\DEFAULT\BAckWeb
Jos sulla on F-secure niin nuo backwebit kuuluu siihen. Ei saa poistaa. Myös ainakin Locitech käyttää bacwebbiä joissakin tuotteissa. Mä oon nyt aika varma, että sulla on se f-secure ja oot siitä sen backwebin poistanut. Saat sen palautettua niistä spybotin varmuuskopiosta tai ladattua alla olevasta linkistä. Sitten laitat sen backwebin Spybotin asetuksista ohitettaviin kohteisiin. http://www.f-secure.com/products/backweb/fsbw631.exe