Ostin Acer läppärin vuonna 2005 ja sen mukana tuli NTI CD & DVD Maker 2004 ??? poltto-ohjelma, jolla pystyi polttamaan sen aikaisia DVD levyjäni(DVD-RW). Nyt olen yrittänyt jälleen sen ohjelman päivittämistä Maker 6.7 malliin, mutta päivitys tulee peräti Maker 7.0 ja on vielä meksulinen? Ohjelma (Maker 7) tarjoo 30 pv: Trial versiota? Mutta eikö tämä ohjelma pitäisi olla ilmainen??? Ja polttaako tämä Maker7 edes DVD-RW levyä, minulla on ollut vaikeuksia saada edellistä formaattia onnistumaan edes CD BurnerXP:llä vaikka mainostetaan suomalaiseksi??? Uudella läppärilläni poltetut (Toshiba-Joulu 2010) ei myöskään onnistu DVD-RW polttaminen tai oikeastaan ne eivät aukea tavallisella DVD-player:llä katsottaessa?? Olen polttanut nykyiset DVD-RW levyt tietokoneella,joka aukee Media Player 11:sta, mutta ei tavallsessa playerissä? Missä on vika, mitä täytyy tehdä että ed. DVD aukeaa kaikissa katselulaiteissa(enimäkseen vanhemmissa katselulaitteissa? Pyydän ystävällisiä vastauksia ongelmiini?
Näyttäisi siltä, että NTI tarjoaa päivityksen 6.7 versioon Acerin Windows OEM-versiolle, jonka mukana tuli NTI CD&DVD Maker 6.x http://www.nticorp.com/en/us/support/oem_acer_sw2.asp?prod=cdm6&page_lan=# Vaihda yllä olevan sivun valintalaatikkoon NTI CD&DVD Maker 6.7. Näyttää, että 7.7 versioon päivitystä tarjotaan ladattavaksi vain niille, joilla oli esiasennettuna 7.x -versio. Näin ainakin pikaisen googlauksen perusteella näytti. Johtuisikohan tuo toinen ongelma siitä, että poltettuasi RW-levyn et ole vimeistellyt sitä. Viimeistely (finalization) sulkee levyn ja saattaa sen sellaiseen muotoon, että tavallinen DVD-soitin pystyy sen toistamaan.