Olen lukenut tämän sivun Tv-out oppaan jo monta kertaa, enkä vaan saa outputtia toimimaan. Näyttis tunnistaa TV:n, mutta TV:ssä ei näy mitään. Mikä avuksi? Tietokoneesta lähtee S-video, välissä on komponentti ja TV:seen tulee Scart, eli ihan normaali NVIDIAN TV-out johto. Kaikki muu toimii moitteettomasti, mutta TV:ssä ei näy kuva. Help me! Ps. Olen kirjoittanut tästä tälle palstalle viidesti, eikä minulle vastattu, joten VASTATKAA! -Kiitos
Kokeile tätä,itselläni toimi: 1. Lataa ajuri omalle näyttikselle vaikka MBNETin AjuriApajalta 2. Ladattuasi ja asennettuasi ajurin,oikeaan alakulmaan ilmestyy NVIDIAn logo 3. Klikkaa hiiren oikeaa nappia logon päällä 4. Valitse "NVIDIA-ohjauspaneeli" ja siitä avautuvan ikkunan vasemmasta reunasta Display ja siitä Set up multiple displays 5. Avautuu Set up multiple displays-ikkuna ja kohdassa 1. Choose nWiew display mode to use valitset Clone-tilan 6. Voilá,nyt olemme siirtäneet kuvan mediakeskuksesta isommalle skriinille Mitä tarkoitat Tietokoneesta lähtee S-video, välissä on komponentti ja TV:seen tulee Scart,vaihtuuko signaali välillä ja jos niin miksi? Kokeile vetää vaikka S-video yhdellä kaapelilla näyttikseltä SCARTtiin ettei "välillä mee mitään epämääräistä",eiköhän signaalin pidä olla sama kummassakin päässä kaapelia...
Siis välissä on tällainen, enkä tiedä miksi koska tuo johtopaketti tuli näyttiksen mukana.Eikös tuo ole komponentti johto? En saanut toimimaan vaikka tein ohjeesi mukaan. Mikä vikana?