NVIDIA ajureiden asentaminen ei onnistu

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by WolfangST, Dec 6, 2012.

1. WolfangST

WolfangST Member

Trophy Points:
    16
    Moro! Olen poistanut näytönohjaimen ajurit laitehallinnasta ja ohjauspaneelin poista asennettu ohjelma luottelelosta kaikki Nvidian ajureihin viittaavat tiedostot. Olen laittanut sen jälkeen viimeistelyn driver cleaner pro:lla safe modessa. Lopuksi yritän asentaa uusimmat Nvidian ajurit (306.97). Olen poistanut F-securen käytöstä asennuksen ajaksi. Vain grafiikka ja -HD-ääniohjain asentuvat ja tulee virheilmoitus: NVIDIA-asennusohjelma epäonnistui. NVIDIA päivitykset, PhysX-järjestelmäohjelmisto, 3D vision-ohjain ja NVIDIA update components jää asentamatta. Olen myös kokeillut järjestelmän palauttamista ja olen yrittänyt tehdä asennuksen myös ruksittamalla puhtaan asennuksen vahtoehdon. Mikä avuksi?
    Näytönohjain: NVIDIA Geforce gt 420
    Järjestelmä: Windows 7- home premium 64bit

Last edited: Dec 6, 2012
  2. i9Extreme

i9Extreme Senior member

Trophy Points:
    113
    Laitehallinnasta, poista ohjain -> Uudelleen käynnistys ->Kokeile asentaa järjestelmän valvojana. Hiiren oikea klikkaus (asennus tiedostoa)-> suorita järjestelmän valvojana.

3. WolfangST

WolfangST Member

Trophy Points:
    16
    Ongelmaksi tuli se että Windows rupeaa asentamaan uutta ohjainohjelmistoa aina kun laitan koneen uudelleen päälle järjestelmän valvojana. Yritin myös ottaa automaattiset päivitykset pois päältä mutta ei auta.

4. i9Extreme

i9Extreme Senior member

Trophy Points:
    113
    Joo, kyllähän se asentaa ainakin jonkun Widowsissa olevan vakioajurin. Kun valmis, poista laitehallinnasta tai voit koittaa myös päivittää sitä kautta. Valitset vaan ajurin sieltä mihin olet sen tallentanut (älä anna widowssin etsiä päivitystä). Jos ajuri tuli windows updaten kautta, älä asenna sitä, vaan täältä ladattu (jos ei ole jo).
    http://www.geforce.com/drivers/results/49976

Share This Page