Nvidia geforce 7600 gs onglema

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by Kanre, Nov 29, 2006.

1. Kanre

Kanre Regular member

Trophy Points:
    26
    Mun näytönohjaimessa on pasiivi jäähdytys onko se normaalia että pelatessa lämpö on 90 astetta? luultavasti ei koska peli alkaa tökkiä.

2. braide

braide Active member

Trophy Points:
    66
    kyllä se noissa passiivijähhdytteisissä on normaalia että lämmöt nousevat huimiin lukemiin. sen vuoksi kannattaa huolehtia että kotelossa tuuletus toimii. Vähintää edestä yksi sisään ja takaa yksi ulos. Näiden lisäksi voi omalla patentilla kaksipuolisella teipillä laittaa yhden puhaltamaan kotelon pohjalta näytönohjaimelle tai jotenkin muuten..

3. Kanre

Kanre Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on vanhassa näytönohjaimessa tuuletin voinko otta sen siitä ja laittaa jotenkin puhaltamaan uuteen näytönohjaimeen?

4. braide

braide Active member

Trophy Points:
    66
    joo ei kannata ja tuskinpa saat.
    ennemmin käyt ostaa siihen koteloosi niitä tuulettimia ne ei paljoa maksa ja ovat hiljaisia. pakko sulla kotelossa tuulettimia on olla!

5. Kanre

Kanre Regular member

Trophy Points:
    26
    on mulla nytkin 2 tai 3. ja mihin ne tuulettimet laitetaan kiinni että ne toimii??

6. Kanre

Kanre Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos ostais uusia.

7. Irratium

Irratium Regular member

Trophy Points:
    46
    Emolevyltä pitäisi löytyä paikkoja tuulettimille, esimerkiksi merkinnällä Chassis fan / vastaava. Sellainen kolmipinninen, pieni liitin joka sopii sen tuulettimen kanssa. Jos ei löydy, pitää ostaa väliadapteri. Koitin verkkokaupasta katsella jotain, mutta en äkkiä löytänyt sopivaa (esim. molex -> 3-pin) joten joku viisaampi voisi katsella :)

Tuulettimen laittohan on helppoa, piuhat paikoilleen ja tuuletin itse ruuveilla hyvin paikoilleen. Ilmansuunta kannattaa tarkistaa.

Share This Page