Elikkä emolevynä on Asus M5A78L-M USB3 ja joku 500w poweri. Pistin ton gtx 770 oc kiinni, muttei kone enää toiminu. Eli kun käynnistää koneen ja tulee se valikko missä deleteä painamalla pääsee biosiin, nii kone jumittaa. Ei mee siitä eteenpäin. Johtuuko powerista vai..?
Tarkista että kortti on täysin kiinni pci-e slotissa. Yleensä jää kopantakapuolelta ns. irti. Ja että molemmat lisävirtapiuhat on kunnolla kiinni.
oletko kokeillut ottaa sen uuden ohjaimen koneesta pois ja vanha siihen tilalle niin jumittaako edelleen? kannattaisi päivittää emon bios uusimpaan versioon asus updatella.
Eli näyttis toimii, mutta ei sun koneessa. Mutta sun kone toimii vanhalla näyttiksellä? Viittaisi poweriin, mutta uskon kyllä että kyseinen poweri jaksaa pyörittää 770:stä. Tarkista vielä kaikki piuhat yms. ettei nyt olisi mitää tyhmää jäänyt huomioimatta.
Vielä en oo tehny asialle mitään. Voisko se olla toi poweri, kun kone on alkanu nyt sammumaan itestään.
mulla oli samanlainen homma ku ostin ton gtx650Ti näytönohjaimen, ja kokeilin kaverin koneeseen hyvin lähti rullaamaan, ja sit tultiin taas kattomaan mun konetta ni otin varanäytön kaapista ni hyvin toimi, ni se ei ollu kunnolla kiinni siel lohkossaan, ja piuhoissa oli kans kosketus häiriö, mutta saatiin silti pelamaan.
Powerissasi on 6+2 sekä 6pin PCIE liittimet! Onko tuo 6 pin liitin näyttiksen mukana tulleen 8pin liittimen kautta kiinni näyttiksessä?
juu on kiinni, kyl se nyt toimii ihan hyvin,siis emosta lähtee se 6pin liitin näyttikseen, mun kaveri ite kasaa koneita ni siltä sit kyselin apuja.
no ekaks varmistettiin et näytönohjain oli kunnolla kiinni ja toi vga piuha kiinni näytönohjaimes, muistaakseni resetoitiin viel toi emokin.en tiedä auttoko toi nyt mitään mutta saa toki kysellä mitä nyt muistaisin siint lisää,tästä kuitekin jokunen aika vierähtäny.