Nvidia-ongelma Sony KDL:n kanssa

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Touhori, Sep 20, 2007.

1. Touhori

Touhori Member

Trophy Points:
    16
    Olen liittänyt Leadtekin näytönohjaimen (Winfast PX8600GT (NVIDIA)) ja TV:n (Sony KDLS2020) välille VGA-kaapelin (näyttiksessä DVI-VGA muunnospalikka).

Millä ihmeellä saan SAMAN kuvan näkyviin sekä televisiossa että tietokoneella?

Toistaiseksi olen onnistunut saamaan ok kuvan televisioon vain siten, että tietokoneen näytöllä näkyy tyhjä sininen ruutu ja päinvastoin.

Olisiko jossain ohjetta jossa tämä yhdistelmä olisi selvitetty niin, että maallikkokin ymmärtää.

Löysin tuolta jonkin ohjeen (http://www.tweaktown.com/articles/1022/3/page_3_nvidia_forceware/index.html), mutta ei ainakaan mulla näy NVIDIAN asutuksissa kohtaa Televisio, jonka alla olisi kolme eri mahdollisuutta. Näkyy vain VIDEO, jossa lukee säädä videon väriasetuksia.

Last edited: Sep 20, 2007
  2. Dynaster

Dynaster Member

Trophy Points:
    11
    itse sain kuvan näkymään sillein että kone luulee telvisiota crt näytöksi ja kuvaa näkyy. ainurt onglema vain on että telvisio valittaa "Tuntematon signaali" mutta se hävii aina kun avaa tv:n menun. Vehkeet on Sony KDL 2000 tai 2010 ja gainwardin7600gt.

Share This Page