Ostin uuden näyttiksen pari päivää sitten. Kyseessä ensimmäinen nVidian kortti jonka olen omistanut (GeForce 7600 GS 256M AGP). Nyt on ongelmana että en saa millään näkymään .avi leffoja (tai mitään muutakaan videota) oikein TV:stä... Kuva tulee pystysuunnassa "venyneenä" koko ruutuun, vaikka sen pitäisi tulla samassa "suhteessa" kuin se näkyy ykkös näytöllä. Olen vaihtanut "Full Screen Video" kohdasta "Zoom Controlista" Video mirro/both, mutta ei vaikutusta kuvaan. ATI:n korteilla säädöt ovat kyllä huomattavasti paremmat (Klooni, kokoruutu, suhde sama kuin lähdevideossa ja se on siinä.) Asiasta tietävät, apuja kiitos. P.S Yritin jo googlettaa niin perkeleesti, mutta en vaan löytänyt apuja.
SureShots: Oletko 84.21 ajureilla kokeillut? 9x.xx sarjalla on ollut jotain ongelmia tuon TV-outin suhteen. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html
Enpä ole kokeillut... Uusimmilla ajureilla mennään... Ja en taida noita ajureita edes kokeilla kun ei ainakaan release notesin mukaan tue edes minun korttia...