nvidian control panelista puuttuu osa valikoista

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by banaanit, Jan 9, 2009.

1. banaanit

banaanit Member

Trophy Points:
    11
    Oi te rakkaat ja viisaat konevelhot auttakaa miestä mäessä. Parin päivän hiusten halkomisen jälkeen olen yksinkertaisesti päättänyt lyödä hanskat tiskiin ja kysyä teiltä neuvoa.

Läppärillä on näyttiksenä GeForce Go 7600. Ongelmana on nvidian control panel, josta puuttuu osa valikoista. Oon koittanut tässä päivien saatossa säätää asetuksia kuntoon mutta se on melkolailla mahdotonta, koska osa valikoista tosiaankin puuttuu. Onko mitään tietoa, jolla kyseisen ongelman saisi ratkaistua?

Oon jo koittanut päivittää asetuksia sekä asentaa yhden rekisterin, jonka nvidian sivujen mukaan piti ratkaista ongelma. Toisin kuitenkin kävi. Tällä hetkellä valikoista ei näy kuin 3D-asetukset sekä Näyttö (ulkoasu sekä usea näyttö).

2. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Katso Nvidian ohjauspaneelista ylhäältä lisäasetukset, ja sieltä kohta laajennettu.

Itsellä siellä näkyy standardi ja laajennettu. Tolla laajennetulla näkyy kaikki asetukset.

Voit myös ladata uusimmat näytönohjaimen ajurit Nvidian tai läppärin valmistajan sivuilta. Sekin voi auttaa asiaa. Asennus ohjeet: Lataa uudet ajurit-> Poista vanhat näyttiksen ajurit-> Boottaa-> Asenna uudet.

Share This Page