NVIDIAN ongelma

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by pass8, Oct 25, 2010.

1. pass8

pass8 Member

Trophy Points:
    11
    onko koneen sisäinen näytön ohjain mennyt rikki .tehtävä palkkiin tulee ilmoitus ;NVIDIA windows kennel mode driver, version 197.45 lakkasi vastaamasta ja palautui / mutta toimii VGA-vakio näyttöohjaimella . mutta ei NVIDIA GE force 8600 GS / olen päivittänyt nvidia sivustolta ohjaimet ja ajurit mutta samat ongelmat toistuvat mulla on windows 7 32bit home premium / varokaa unibet !! vikings treasure video kolikkopelit se sai aikaan tämän . näyttöön ilmestyi viivoja ja viimein sammui kokonaan / windows .microsoft.com /upgrade lähettää päivitystä jatkuvasti nvidia GE force 8600 GS . nyt tietokone osaajat vinkkiä pöytään ?? kiitos !!

Last edited: Nov 2, 2010
  2. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Trophy Points:
    68
    Lataa uusimmat ajurit nvidian sivuilta, poista vanhat ohjauspaneelista ja asenna uudet näin alkuun. Uusin versio taitaa olla joku 260.99?, että onhan tuosta ajuripäivityksestä ilmeisesti jokunen tovi.

3. _Pekkis_

_Pekkis_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Tekeekö se miten usein tätä? Mullakin on tehnyt muutaman kerran, itellä integroitu NVIDIA 8200G näyttis..

4. pass8

pass8 Member

Trophy Points:
    11

5. pass8

pass8 Member

Trophy Points:
    11
    kiitos ! olen kokeillut monta kertaa sitä samoin tuloksin ei auta .samat ongelmat tulevat

6. pass8

pass8 Member

Trophy Points:
    11
    hei ! kävin tilaamassa uuden kortin sillä ongelmani ratkeaa mutta siihen tarvitaan ruuvi meisseliä pöly imuria ja kortin osto ja asennus kiitos tietokone osaajat !!

Share This Page