NXE Päivitys

Discussion in 'Xbox 360' started by Ironisti, Nov 19, 2008.

1. Ironisti

Ironisti Member

Trophy Points:
    16
    Juu tein tälläsen topikin, voipi kertoo omia mielipiteitään ja kysymyksiä kyseisestä päivityksestä, esim plussat ja miinukset.
    Itse kyllä yllätyin asennettuani GTA IV:n kovalevylle, lataustauot lyhenivät selvästi, muutenkin peli pyörii sulavammin, verrattuna levyltä lukemiseen, tekstuuritkin tulevat normaalisti, eikä jäljessä. Uusi käyttöliittymä oli ihan siisti, ei mikään ihmeellinen ihan hyvältä näytti.

2. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ihan jees päivitys. Itse tykkään tuosta uudesta dashboardista enemmän kuin vanhasta. Toi kovalevylle pelien tallennus on hyvä kun vähentää melua ja latausaikoja. Ainut miinus mikä nyt kokeilun jälkeen tuli mieleen niin on tuo eri kirjastojen ja asetusten sijainti, kun ei meinaa löytää mitään, mutta se tulee korjaantumaan ajan myötä, alku on aina hankalaa. Mutta minusta tuo on hyvä päivitys.

3. Ironisti

Ironisti Member

Trophy Points:
    16
    Joo, aikamoinen sokkelo tuo vielä on. Nyt oon asentamassa Assassin's Creediä, saa nähä mite latailee :D Ekan kerran ku ton GTA:n käynnisti, ni aattelin et lähtikö käyntii kun ei minkään näköstä ääntä tullut, eli kyllä pölynimuri ääni on historiaa.

4. antz69

antz69 Member

Trophy Points:
    11
    Sekasotku tuo toistaseks on. En meinannu ekaks löytään yhtään mitään tuolta, just ku olin kerenny edelliseen tottua. Avatareitten kanssa sähläämiseen meni vähän aikaa, mutta tulipahan hieno hemmo väsättyä kumminkin =D. Aika mielenkiintoselta tuo kyllä vaikuttaa, jahka vaan kerkee tottua.Ihan jees, ku päivittivät.

5. Skull_Cro

Skull_Cro Regular member

Trophy Points:
    26
    Alku oli tahmeaa niinkuin melko useasti, mutta jo 10min käytön jälkeen totesin että kyllä tuo on parempi kuin vanha bleidi-systeemi.

6. Laageri

Laageri Regular member

Trophy Points:
    26
    Itselläni pätkii välillä aika rankasti, joskus tahmaa 4-8sekunnin ajaksi :( Mutta on se vaan parempi ku edellinen!

Share This Page