Olen modannut boksini pari vuotta sitten eli ohjelmisto on kaiketi sangen vanhaa. Ennen leffat on toiminut ihan hyvin, mutta nyt kun yritän katsoa xvid-muotoisia (kai?) sarjoja, niin vähän pätkii. Esimerkiksi American Pie 1 (boksin kovalevyllä) toimii ihan hyvin (about 25 framea/sek), mutta esimerkiksi 24-sarja vähän pätkii. Frameja näyttäisi näkyvän vähän alle 20 per sekunti. Loppuukohan boksista tehot kesken? Vai onko nämä uudet videotiedoston pakattu jotenkin niin, että boksi ei vaan osaa näyttää sitä tarpeeksi ripeästi? Niin ja siis kokeilemani 24-sarjan episodi on cd-rw-levyllä, jota olen testannut kaverini Xboxissa ja hänellä ei pätkinyt yhtään. Kaverini boksi on about vuoden tai puolitoista vanha. Vai mitäs luulette? Auttaisikohan ohjelmistopäivitys vai mikä? Vai voisiko cd-rw-levy olla jotenkin ongelmana? Eli cd-asema ei osaisi lukea tarpeeksi nopeasti tms. Tähän cd- asemaongelmaan kenties viittaisi se, että kerran viidessä sekunnissa kuva näkyy kuten pitää, mutta ainoastaan sekunnin ajan ja sitten taas viisi sekuntia hieman pätkivää kuvaa. Kiitos!
Ainakin Xvid on päivittynyt tuolla parin vuoden ajanjaksolla. Myöskään XBMP ei kehitetä enään vaan uusi parempi projekti on XBMC (Xbox Media Center), jolla luulen että noi jaksot pitäisivät näkyä ilman nykimistä.
Kokeile pistää sarjan joku yksittäinen osa kovalevylle ja katsoa sitten, jos ei pätkiminen lopu niin sitten vaan päivittämään media player "media centteriksi", ois kyllä muutenki jo suositeltavaa päivittää.