Lähtee siis järki. Onks tämä meidän kone pahanen vähä vanha tämmösiin touhuihin vaiko käyttäjässä vika.. Kun kun, oon yrittäny imuroida emulee, joo lähtee lataan hyvinki näppärästi, mut sitte heittää et pitää ladata joku tiedosto, no minähän teen työtä käskettyä ja lataan ja on koneella nyt se tiedosto ja taas alkaan lataan emulee, niin sama toistuu, niin nyt lähtee järki tai kone lentää pihalle!!!!! Voisiko joku knälli ehkästä tämän.. =)
siis olet ladannut emulen mutta et ole asentanut vai mitä tarkoitat? ei pysty auttamaan kun en oikein ymmärrä tuota kysymystä.
Kiitos sinä ihana! =) Mutta ulosantini oli vähä heikko juuh, ku meinaa palaa käämi, mutta tässä uusi yritys: Niin siis rupesin asentamaan emulea ja kun oli asennusta jäljellä 10% heitti, että pitää downloadata tiedosto, että ei muuten onnistu asennus. hain tämän tiedoston latasin, luin ja hyväksyin. Rupesin asentamaan uudestaan emulea, niin taas sama juttu sun pitää hakea tiedosto.. Niin, että niku miks..
Ymmärrän joo hyvinki, että haluat pestä kädet tästä asiasta. Olisko jotain sellasta pommin varmaa mikä kerta laakista toimis..
Minkä selaimen kautta lataat? ja mistä paikasta? Edit: niin siis ja esim. tää linkki sanoo samaa? http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/p2p_ohjelmat/p2p_ohjelmat/emule.cfm Editti editti: mikä on käyttöjärjestelmä? muistaakseeni jos menee jo win95:n puolelle niin ei oikein taho toimia..
mitä tiedostoa se halusi? tässä on se latausosoite http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=37&rm=download siitä otat sen installerin. sillä sen pitäisi mennä
Juuri täältä osoitteesta mistä minua neuvoit. Kun se heittää sen laatikon tuohon, niin siinä lukee, että: Your operation system requires a unicode library, which could not be found on your system. Do you want the download page for this component to be open now? You need to install file to your Emule or to the windows folder! Niin tässä kohdassa klikkaan ok. Mut ei pelitä!!! Missä vika..... ;(
millä lataat tuota ie tai joku muu? tuo lontoon murre ei oikein sovi minulle... normaalisti se kyllä latautuu koneelle,itse juuri latasin eikä ollut ongelmia siinä. mutta ilmeisesti joku viisaampi saattaa auttaa paremmin tuohon ongelmaan. Do you want the download page for this component to be open now? tuohon pistät download niin pitäisi tulla koneelle (toivottavasti)
Kiitos neuvosta, mutta olen tehnyt sen kerran jos toisenki, mutta ei vaan toimi ei. Ei pelitä. Kai tän saa nakata tuonne pakkaseen. Mutta kiitos ajastanne.=)
95 ja 98 winkkuun pitää ladata mikkisoftan sivuilta muistaakseni joku tiedosto. Se pitäis lukee siinä virheilmoituksessa.
Omituiselta vaikuttaa..? Oletko kokeillut ladata eMulea eri lähteistä? Kuten täältä http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=emule&tg=dl-2001&search.x=0&search.y=0 Tietysti voisit kokeilla niitä lite- ja ++ -versioita sun muita. Saattaisivat vaikka toimia.
Voi kiitos tuhannesti sulle Erkkimon, olit lauantai iltani pelastus!! =) Linkkisi kautta sain pelittään tämän muulin. Kiitos kiitos KIITOS!!!