nyt on inhottava ongelma lan ja verkko ja muuta

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Mushinico, Feb 5, 2006.

1. Mushinico

Mushinico Active member

Trophy Points:
    66
    eli kun yritin säätää kotiin lähiverkkoa kannettavan ja kotikoneen väliin niin sen jälkeen netti hidastu ihan älyttömästi ja sitten se ei enää pysty lataamaan mitään tiedostoja . eli se aloittaa kyllä mutta nopeus hiipuu lähes heti olemattomiin ja pysähtyy lopulta. näin käy myös joidenkin sivujen kohalla missä on paljon kuvia ja muuta.

eli sivut se kyllä löytää (ainakin yleensä) mutta ei voi enää latailla ja on muutenkin ihan älyttömän hidas.

kone on nyt mun mielestä sillain ku se oli ennen kun rupesin säätämään.
    eli ei ole mitään kannettavaa enään kiinni. mulla on verkkoyhteys kyllä kunnossa ja yhteyden saa aina. mitäs ne vaikuttaa ku tein jonkun uuden verkkoympäristön ja muutin sen nimeks "esim verkko1" ja sitten kun huomasin niin kyllä muutin sen takasin MSHOME niinkuin se oli ennen.

siinä oli vaan että muutokset saattavat vaikuttaa verkkoresursseihin?

palomuurin en usko että se vaikuttaa ku se ei kuitenkaan estä yhteyttä. ja antaa ladata ja ottaa yhteyksiä. enkä koskenut muutenkaan palomuuriin.

mikäs voisi olla pielessä?

2. Mushinico

Mushinico Active member

Trophy Points:
    66
    miten toi tietokonen nimi vaikuttaa tohon surffailuun. ku kokeilin jotain vindowsin omaa apuhommaa ja siinä oli että mulla saattaa olla sama nimi koneella kun jo verkossa on?
    vaihdoin sitten taas koneen nimeä... mutta muuttu ehkä vielä huonommaksi. saako noita profiileja tai nimiä poistettua jostain... jos ne vaikka jää jonnekin roikkumaan ja yhteys jakautuu kaikkien nimien kesken?

Share This Page