mikä tätä konetta vaivaa.....kun pelailen pelejä iha mitä peliä tahansa nii kone tilttaa jossain kohtaa todella totaalisesti mistään ei tapahdu mitään vaikka odottoo viikon ei auta ku katkasta virrat ja aloittaa alusta, mutta ongelma senkun toistuu välillä saan pelata 2min ja välillä jopa niin kauan kuin jaksan. MITÄS TÄLLE RAKKINEELLE PITÄÄ TEHÄ?
mulla teki joskus samoin peleissä mutta kun paransin kotelon tuuletusta ni loppu kummasti tuo. eli mulla ilmeisesti johtui siitä että näyttis kuumeni liikaa ja sano sopimuksen irti.
prossu intelin p4 3200 ja emo msin 915/g combo näyttis club3D X600XT.....lämpöjä oon seuraillu everestillä ja biosista näyttäis molemmat samoja ja ne on kyllä ok....näyttikseen oon asentanut heatpipen eli sen lämmöt pitäis olla kans ok
ootko vasta laittanu direct9.0c itellä tuo tuntuu aiheuttavan just samanlaisen vian...ei ees 3dmark testit mee läpi. kokoon pano msi ktm 3 ultra xp 2400 1024 ddr 333mhz radeon 9700...epoxin emolla directx 9.0c ei aiheuttanu ongelmia.oliskohan msi emoissa ongelmaa kyseisen directx version kaa...?
Itselläni on Radeon 9600 Pro ja MSI K8N Neo Platinum emo ja kone meni totaalisesti jumiin pienen pelailun jälkeen jos 8xAGP oli käytössä. Pudotin 4x, niin toimii hyvin. Saattaa tosin olla vain yhteensopivuusongelma laitteiden välillä, mutta on näyttänyt muilakin yhdistelmillä ilmenevän, kun asiaa selvitin. DirectX versio 9.0c. AGP-väylän nopeuden muutos onnistuu emolevyn BIOSista. Katso ohjekirjasta kohta tai etsi itse. Vahinkoa asetuksella ei aikaan pitäisi aikaan saada.
eikös tuo näyttis, x600xt ole pci-express väyläinen, ei taida agp-väylän rukkaaminen auttaa Tarkistitko muistit, tuulettimet pyörii?
Aa. Pahoitteluni. Heitin vain lonkalta oman kokemukseni radeonin kanssa. En kiinnittänyt tuohon sen kummemmin huomiota. Kiitän tarkkaavaisuudesta!