No niin. Ongelma koskee tuota trophy ominaisuutta. PS3 valikossa kyllä näkyy osio Trophy Collection ja Little Big Planetin trophyt joita olen kerännyt. Mutta sitten en saa noita GTA IV:n trophyjä millään. Oon yrittänyt tehdä kaikkeni. Poistin GTA:n asennuksen ja aloitin pelin alusta, mutta ei sekään auttanut. Päivitin PS3 versioon 2.53 mutta sekään ei auttanut. Olisiko joillain antaa yksityiskohtaisempaa neuvoa?
Kuinka alusta? Kun poistin asennustiedoston ja tallennetut tiedostot. Ja sitten vaan heitin levyn uudestaan sisään ja se asensi sen pelin datat kovalevylle ja aloitin pelin alusta, mutta ei siltikään tullut trophyjä.
Huoh.. Laita ps3 päälle. Tarkasta että sinulla toimii nettiyhteys ps3:ssa. Sen jälkeen laita GTA IV:n levy sisään. Se päivittää sen pelin intternetin kautta ja sen päivityksen mukana tulee trophy tuki. Sen jälkeen aloita uusi peli ja DAADAAAA sinulla toimii trophyt GTA IV:ssä. Jos ei toimi niin sitten olet yksin ongelmasi kanssa.
Noniin. Tätä mä oon hakenu, kun missään ei kerrottu että pitää olla netti päällä. On vain ollut puhetta uudestaan aloittamisesta. Tack så mycket.