Ostetaan Turkuun TOIMIVA AMD Athlon 64 FX-60, AMD Athlon 64 X2 4800+ tai AMD Opteron 180 socket 939:lle 50? + postikulut. *Bumps*
Prossu 60e Emolevy 50e Muistit 40e Jos hommaat kaikki niin yhteishinta 120 euroa. Hinta voi vaikuttaa korkealta, mutta suht harvinaista kamaa ja aika huipputuotteita. Esim. prossu on yks parhaimpia mitä noihin s939 emoon saa. Myös gigaset muistit nykyään aika kiven alla. Jos kaikki ostat niin saat vielä Freezer 7 Pro Rev2 jäähyn messiin avaamattomassa paketissa. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-224/s939_emo_prossu_muistit-889331/ Miltä vaikuttais ? Jos ostopäätöksen teet, niin pistä yksityisviestillä puhelinnumero niin jutellaan lisää.
Sori... Mulla on jo kaks myynti ehdokasta... kai. Niillä on mun rahat ja naiivisti mä vaan odottelen prossuja saapuvaks. Kai sitä pitää mennä poliisille ens viikolla vaikka poliiseista en kauheasti perusta. Uberlinu out.
Ne kaks myynti ehdokasta kusivat silmään ja kunnolla. Pidäs prossu ja muistit tallella niin ostan ne pois vajaan kuukauden päästä... Älä vaan sano että säkin oot oulusta?-D