Oblivion "kaatuu"

Discussion in 'PC:n pelit' started by Teleet, Jul 2, 2006.

1. Teleet

Teleet Guest

Eli siis aina kun pelaan Elder Scrolls IV: Oblivionia, niin se toimii ilman mitään bugeja tms, ja minun fps on jotain 30.
    Sitten siinä vaiheessa kun mennään sinne "luolaan", jossa ne rotat käyvät kimppuun, niin koko ruutu menee mustaksi, paitsi että hp, stamina,jne palkit ja tähtäin näkyy.

Voiko tämä johtua minun koneeni kokoonpanosta, joka on seuraava:

(CPU1) AMD Athlon™ XP 2600+ @ 2103MHz ( nVidia-nForce mainboard) (RAM) 768MB, 230.88MB free (HDDs) 279GB, 135GB free, VGA1) NVIDIA GeForce 6600 (256MB), 1024x768x32, 85Hz (OS) Microsoft Windows XP Professional (SP2), 3d 3h 30m 18s uptime, 4d 2h 34m 45s uptime record

EDIT: Näytönohjain ja prosessori on vielä jopa ylikellotettuja.

Last edited by a moderator: Jul 2, 2006
  2. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Trophy Points:
    46
    Minulla teki samaa, mutta päivitin uusimpaan versioon ja jo loppui kaatuminen. Testaa samaa:
    http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm

Ja toisena vaihtoehtona; mulla kaatuili peli myös, kun ostin HP:n printterin ja asensin sen. Oblivion jostain syystä ei tykkää HP:stä tai toisinpäin. Siihen auttaa, kun sammuttaa Task Managerista kaikki HP:en viittaavat prosessit eli kaikki hp-alkuiset. Ei mikään oikea fixi, mutta toimii ensi hädässä.

Näillä nyt alkuun

3. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Onhan ne näytönohjaimen ajurit kuitenkin päivitetty.. Uusimmat taikka oblivionille suunitellut betat. Mieluiten uusimmat tietenkin.

4. icedaemon

icedaemon Regular member

Trophy Points:
    26
    ainahan voit kokeilla sitä epävirallista fani patchia peliin, mulla se autto bugien poistossa

Share This Page