Olen jo jonkin aikaa pelannut Oblivionia ja olen huomannut, että kun ukkelini kehittyy ei tule sellaista ikkunaa (taisi olla jokin attributes), jossa näkyy strengt, agility ym. jutut, joista voi valita mitä haluaa kehittää. Ikkuna tuli vain kerran, kun ukkeli kehittyi lv.1 --> lv.2. Nyt kun leveleitä kertyy tulee vain se teksti, missä lukee jotain, että olen oppinut uusia asioita meditoimalla blaablaablaa... Missä voisi olla vika (ei pelaajassa) ja miten tuon voisi korjata, ehkä jonkin modi? Käytän pelissä jonkin verran eri modeja, mutta niistä yksikään ei vaikuta levelien kertymiseen.
Aika kummallinen ongelma. En ainakaan ole kuullut moisesta bugista, enkä usko että siihen löytyy mitään korjaavaa modiakaan. Tai sitten käyttämäsi modit muuttavat levelien keräämistä (vaikka vastaan väitätkin . Mitkä modit on käytössä?
Sellaiset modi oli käytössä kuin AFlevelMod. Poistin sen kylläkin. Juuri tänään pääsin level 6 ja nukuin sängyssä, mutta aina tulee vain se teksi missä lukee jotain tällaista: I have learned new from Cyrodiil... jne.