Odottaa syksyyn jos saa halvalla?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by anttijh, Aug 6, 2006.

1. anttijh

anttijh Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos syksyllä tulee ne uudet näytönohjaimet niin voiko 7900 hinta laskea kenties parilla kympillä? Tai edes 7800? Spekulointia vaan tässä mutta..

2. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Varmasti laskee, itsekkin odottelen syksyä/talvea ennenkuin uutta näyttistä olen hankkimassa. Veikkaan, että 7900gt:tä saa n. 200€ talvella. Tämä on vain minun arvioni :)

3. braide

braide Active member

Trophy Points:
    66
    ei syksyllä vielä mitää "uusia" siis uuden sukupolven ohjaimia tuu. tuota 7800-mallia ei kannata ostaa ja kyllä ne 7900-sarjan ohjaimet pikkuhiljaa laskee mutta ei se voi 20e kiinni olla.. meet paikalliseen liikkeeseen ja tingit sen 20e!! ja 7900-gt on siis malli mikä kannattaa hankkia..

4. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Kylläpä tuleekin, Atilta R600 piiri ja nvidialta G80.

5. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Ainahan hinnat halpenee. Varsinkin kun ATI ja NVidia ovat julkaisemassa uutta ja prameaa piiriä. No mutta kun olet säästänyt ja odottanut, niin on jo taas uusi ihastuksen kohde. Ja taas säästetään ja odotetaan.

Tämähän on minun mielipiteeni. En itsekkään jaksanut enää odottaa vaan tilasin ohjaimen silloin kun rahaa riitti.

Share This Page