OE Ongelmia

Discussion in 'PSP' started by Ddf, May 11, 2007.

1. Ddf

Ddf Member

Trophy Points:
    11
    Moi,

Olen käsittänyt, että kaikilla custom firmwareilla "game" kansion pitäisi olla "GAME150". Itse alensin psp:ni firmwaren 3.03 -> 1.50 -> 3.30 OE-A, mutta game kansio on silti edelleen pelkkä "game". En tiedä onko tällä ollut vaikutusta siihen, että en ole saanut oikein mitään toimimaan (Olen koittanut mm. uusinta daedalusta ja devhookkia). Edes päivittäminen 3.30 OE-A':han ei onnistu. PS1 pelit toimivat kuitenkin hyvin. Mietin vain onko sillä ollut vaikutusta kun olen poistellut "joitain" tiedostoja custom firmwaren asennuksen jälkeen :S. Esim hen kansiot yms. Mulla ei ole mitään ylimmääräsitä muistikortilla, pelkästään ps1 pelit.

2. j0p0

j0p0 Regular member

Trophy Points:
    26
    Siellä on GAME ja GAME150 kansiot.
    Eli homebrewit game150 kansioon.

3. jawn1

jawn1 Guest

Auttaa varmaan jos meet recovery menuun kattomaan että asetukset on kunnossa. Pääset sinne kun painat R1 napin pohjaan PSP:n käynnistyksen yhteydessä. Itse olen ainakin laittanut kohtaan "game folder homebrew" currently 1.50 kernel. Tällä tavalla kaikki homebrewit toimii normaalisti tavallisesta GAME-kansiosta. En ole varma että luodaanko PSP:n muistikortin juureen ISO kansio automaattisesti OE:n asennuksen yhteydessä, jos ei niin tee sellainen sinne(custom firmware ei ilmeisesti toimi kunnolla jos ei ole ISO kansiota). Lisäksi siellä PSP-kansiossa pitää olla se GAME150-kansio (vaikka olisikin tyhjänä) että hommat pelittää.

4. RIVER2

RIVER2 Guest

Tee tälleen:

Mene PSP:n päävalikkoon.
    Sieltä valitse Settings -> System settings -> ja lopuksi Format memory stick.

Tämä poistaa kaikki tiedostot, mutta luo kaikki ISO, Game150, yms. kansiot valmiiksi, niin ei tarvii sitä sen enempää pähkäillä..

5. XshowS

XshowS Guest

Mitäs kun mulla on GAME, GAME150 ja GAME340? Mitä virkaa noilla GAME ja GAME340 kansioilla on? Minkätakia muuten kaikki 1,50 fw:lle tarkoitetut homebrewit eivät toimi tässä?

6. RIVER2

RIVER2 Guest

GAME kansioon tulee PSX pelit ja demot.
    Game150 kansioon homebrewit ja game150 kernel päälle recovery valikosta.
    Game340 ei mitään hajua miks ne pist sen tohon..

Share This Page