Question Officen asennusongelma

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Joethor, Sep 13, 2024.

  1. Joethor

    Joethor Newbie

    Joined:
    Aug 11, 2018
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Office ei suostu käynnistymään normaalisti, ei edes rekisteröitymään. Mulla on yliopiston kautta uusin 365 pro kilkkeineen ja asettuu sieltä ilman ongelmia. Kun asennus on suoritettu, ja koitan jotain appia (esim. Word) käynnistää, ilmoittaa, että mun !gmail! tilillä ei ole käyttöoikeuksia ko. Officeen. Ja siis nuo on @tuni.fi tililtä asennettu. Osaako joku neuvoa, miten vaihdan tuon käytettävän tilin vai onko edes siitä kiinni? Office poistettu moneen kertaan ms:n työkaluilla ja ilman. Toivottavasti täällä on fiksumpaa väkeä kuin helpdeskeillä:)

    Kiitos auttaneille, raportoin mahdollisista tuloksista.
     
  2. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,153
    Likes Received:
    1,219
    Trophy Points:
    243
    Itsellä ei ole kokemuksia tuosta 365-versiosta, sillä olen käyttänyt vain kertamaksullisia Office-versioita ja edellisen asennuksestakin on jo eräitä vuosia, joten yksityiskohdat eivät ole muistissa. Sekin vaikuttaa, jos kyseessä on jonkin oppilaitoksen lisenssi. Uskoisin kuitenkin, että alla olevan linkin ohjeilla asennus onnistuu. Kannattaa varmaan lukea koko ohje ensin läpi, että saa jonkinlaisen yleiskuvan asiasta.

    Microsoft 365:n tai Office 2021:n lataaminen ja asentaminen tai uudelleen asentaminen PC- tai Mac-tietokoneeseen - Microsoft-tuki
     

Share This Page