Elikkäs mulla on OGG muodossa oleva leffa ja haluaisin konvertoida sen Divx muotoon esim. Yritin VirtualDubilla mutta se ei ees avaa koko tiedostoa.. Mitä mä teen??? kiitti kaikille jotka osaa auttaa
Ja sikäli kun kyseessä on ogg container, eli .ogm päätteinen tiedosto, niin avaat virtualdubmodilla (muistaakseni onnistuu) ja valitset kuvalle ja audiolle direct stream copy ja tallennat avina.
Se virtualdubmod valittaa näin; Couldn't locate decompressor for format DX50 Virtualdub requires a video for Windows (VFW] compatible codec to decompress video Directshow codecs, such as those used by windows media player, are not suitable.
siis mitä tarkalleen ottaen olet tekemässä filulle? yritätkö saada katseltavaan muotoon vai mitä? ohjelmall Gspot saat siitä tiedot mm. kuvan ja äänen muodon.
Nyt sain uudelleenpakattua sen leffan Virtualdubmodilla. Mutta siitä puuttuu ääni!! Eli voitteko neuvo miten mä saan äänen siihen mukaan?
en kyllä tiedä missä muodossa ääni on. saitko selville Gspotilla mikä ääni alkuperäisessä avissa oli? jos oli esim. mp3 irroitat sen alkuperäisestä avista. aukaiset uudelleen pakatun kuvan. videoon direct stream copy, audioon sen mp3 tiedoston ja save avi.
ogg_vorbis_1 (0x674f) Ogg Vorbis tossa muodossa oli Gspotin mukaan audio.. Mä en kyllä todellakaan tajuu, miten mä teen ton vitualdubmodin kanssa.. en oo niin tekniikan ihmelapsi..
hmm.. ei ole itsellä tullut koskaan vastaan ko. formaattia mutta voisithan koittaa irroittaa audion sillä virtualdubmodella eli aukaiset alkuperäisen leffan laitat audioon direct stream copy -->file --> save wav muutat tidosto muotoon kaikki tiedostot nimeät xxx.ogg jonka pakkaat sitten mp3:seksi esim. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/mp3_pakkaajat/all_converter.cfm