Elikkä ongelma on se, että tietokoneeseen pitää asentaa aika monessa eri laitteessa joka kerta ohjaimet uudestaan. Esim. joka kerta kun liitän kännykän koneeseen niin kuuluu se blim ääni että joku laite on liitetty koneeseen ja parin sekunnin päästä kuuluu blom että se on irrotettu... pitää joka kerta mennä laitehallintaan ja valita vianmääritys että se asentaa siihen uudet ohjaimet. Tietääkö kukaan tähän syytä miksi näin tapahtuu? Toinen ongelma on kans että laitehallinnassa on mun tietokoneen kohalla se vianmäärityskolmio ollut koko tän ajan, ja kun koitan tehdä vianmäärityksen niin se koittaa asentaa jotain ISATAP -sovittimia 3 kappaletta ja tunnelointisovittimen muttei se onnistu korjaamaan niistä mitään -_-. Käyttiksenä on siis Windows 7 ja olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
No jos sulla on esim. nokian känny niin asenna se pc-suite, se on ladattavissa nokian sivuilta. Sillon ei tarvi asennella ajureita joka kerta uusiks..
Mulla on samsunging kännykkä ja oon asentanut sen ohjelman mikä siinä tulee mukana mutta silti ne pitää asentaa joka kerta uudestaan.