Käyttöjärjestelmä on XP Home fin ja SP 1 + muut "sälät" asennettu. Ongelma on, että kun tahtoisin update sivuston ilmoittavan minulle uusista päivityksistä automaattisesti, niin - kuten otsikko kertoo... mennessäni ohjauspaneelin kautta tuohon automaattise päivitykset kohtaan, siellä lukee selkeästi "Windows update palveluaan ei saada yhteyttä" - enkä pysty mitään kohtaa valitsemaan kyseiseltä sivulta. Olen muutama päivä sitten vaihtanut kannettavaa ja XP Home oli valmiiksi asennettu + joitakin päivityksiä. Asensin SP1 + muuta. En tarkastanut ennen kyseisten päivitysten asentamista, olisiko tuo automaatti ollut silloin valittavissa. Mikähän mahtaa sotkea tätä päivitystä? Koitin hakea aiempia viestejä, mutta en löytänyt aiheesta tällä palstalla...
itsellä autoupdate toimii mainiosti mutta kun menen itse windows updateen niin tulee vain sivu jossa lukee windows updaten virhe, sivua ei voi näyttää. voisiko joku antaa vinkkiä myös tähän probleemaan. kun eivät suomen microsoftillakaan halunneet auttaa. ja luultavasti spybotti aiheutti tämän mutta asensin kyllä windowssin uudestaan, mutta kyseinen probleema ei hävinnyt. muuten xp kyllä toimii mainiosti.
siis olethan laittanut rastin oikeaan kohtaan eli jotakin "ilmoita, kun automaattiset päivitykset ovat valmiina ladattaviksi" tai jotain? (käyttis englanniksi, xp pro, en ny muist tarkkoi suomennoksii) itte oon ottanu sen pois päältä, kun muuten se vilkkuu joka päivä et lataa sitä ja lataa tätä konverter: eikös tuonne microsoftin update-sivustolle päästäksesi täytys tallentaa koneel se joku ohjelma, tulee sellane pop-up ikkuna esiin, ootko sen ladannu?
Ongelma on, etten pääse laittamaan rastia mihinkään. Missään ruuduista ei ole rastia, ne ovat harmaita... ei pääse valitsemaan enää mitään.. ja valittaa siis, ettei "palveluun yhteyttä saada"..
oudompi juttu...tää ei o mikään crack-versio xp:stä? auttasko windowsin uudelleenasennus tai soitto microsoftin suomen asiakaspalveluun ja kysy sieltä (muistaakseni 17.00 auki)
kyse ei tosiaan ole mistään crack-versiosta, vaan XP home-versiosta, joka on valmiiksi ollut asennettuna tähän läppäriin. Suuri vaivahan ei tietty ole hakea niitä päivityksiä sivustoilta.. koska se pelaa.. kummastuttaa vaan tää =)
konverter: viimeisin vaihtoehto taitaa sit olla käyttiksen uudelleenasennus, jollei muuten selvii...selailin tota levyy mis mul on xp:n käyttis, mut ei näköjään sieltäkään saa erikseen asennettuu pelkästään Windows Updatea... Spybotillahan voi myös palauttaa sieltä "Toipuminen" kohdasta noita tiedostoja, jollet o poistanu niitä