Ohjeita Photoshop CS3 Extended ohjelman käyttöön...?!! Elikkäs... Itse tarvisin nyt aluks vinkkejä/ohjeita kyseisen ohjelman käyttöön. Itsellä olisi tarkoitus tehdä nyt aluksi logoja. Logoja tekisin kiekko.tk:n sivuston pelin joukkueille. Logot on yleensä sellaisessa ympyrä muodossa. Tossa olis ny viitettä minkälaisia haluisin oppia tekemään, http://kiekko.tk/logos.cws Vai pystyykö tällä ohjelmalla tollaisia tekemään? Ohejeita ottaisin kyllä ilomielin muistakin ominaisuuksien toiminnoista. Olis kiva oppia niitä video toiminto juttuja mitä kyseisessä ohjelmassa on. (Adobe:n sivulla esittely videon ominaisuuksia) Olis kiva oppia käyttämään tätä ohjelmaa hyvin, sillä netistä saatujen tietojen mukaan kyseessä taitaa olla ihan huippuluokan ohjelma?!
Oppaiden kanssa pääsee alkuun, mutta niiden avulla ei opi käyttämään ohjelmaa. Täällä on oppaita. Taitavat vain olla lähinnä CS2:lle, mutta mitä olen itse nähnyt niin ei se käyttäliittymältään juuri eroa CS2:sta.
http://photoshoppari.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=1015 Tossa linkissä on logo:n teko ohjeet. Tossa puhutaan Creative Suite 2 ohjelmasta, mikä se on? Onko mahdollista tehdä toi sama cs3:sella`?
Creative Suite on yksinkertaisesti useamman ohjelman yhteinen paketointi, Adobella on noista useampikin versio, mutta grafiikan teossa lienee sitten käytetty Illustratoria, joka on mato ohjelma piirtämiseen. Photoshopillakin kyllä jonkinasteinen piirtäminen onnistuu, mutta ei se ole niin kätsy kuin Illustrator Illustrator tekee vektorigrafiikkaa) moiseen. CorelDraw on kanssa hieno väline, jos piirto-ohjelmaa tarvitsee. Jos käytössä on piirtoalusta, niin kyllä silläkin jonkinmoisia kuvia Photariin saa piirrettyä, tai voihan kuvan piirtää ihan paperilla ja sitten skannata se piirros Photariin.
no minulla tulee aika montakin hyvää opas sivua. -Pixel2life (varmaankin paras kaikista.) - Ja onhan tuo photoshopparikin hyvä kieltämättä mutta, -Tässä on vielä toinen suomalainen= Hemiplacella On monia oppaita jotkut on suomennettu mitä on joillakin englannin kielisenä