Onhan noita ohjelmiakin paljon, mutta itse tykkään pitää koneeni puhtaana, ja asentaa mahd. vähän ohjelmia. "Nettilataus" sivut ovat siis parempi vaihtoehto - IMO. Keepvid.com
Firefoxiin saa käteviä plugineja addons.mozilla.org joilla voi ladata. Operaa nyt en satu tuntemaan, mutta luulen, jos siinä ei mukana moista toimintoa ole, niin siihen sellaisen saa.
Olen itsekin monia kokeillut mm. VDownloader, save2pc Pro, Flash and Media Capture, Flash Saving Plugin sekä noita sivuja joihin laittaa linkit ja videot pitäisi voida ladata. Suurin osa lataa kyllä Youtubesta ym. peruspaikoista, mutta suurin osa sivuista osaa estää lataukset. Mutta sellainen ohjelma kuin WM Recorder on ehdottomasti paras kokeilemistani. Se löytää välimuistista ladattujen sivujen Flash- ym. videotiedostot ja kirjaa myös niiden suorat linkit, eli linkit joista saa suoraan ladattua kyseiset pätkät. Ohjelma on sharewarea, mutta tutustumisen arvoinen. Yhtään videotiedostoa ei ole tullut vastaan, jota en tuolla olsisi saanut ladattua tai en olisi löytänyt välimuistista.