halusin vaan sanoa yhteen keskusteluun vielä mutta suljitte sen.. että ok ymmärrän selvästi!elikkä älkäää bannatko kiitos yritän olla kohtelias luen sitte vaikka säännöt uudestaan..
? Meinaatko sun kommennteja linux asiassa vai mitä? Ja kyllä nyt viestisi näytti paremmilta (kai). Eli kunhan ei toistu niin villasella menee läpi (todennäköisesti). Ja kaikillehan noita typo virheitä sattuu
Taitaapi olla tämä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/279957 jonkinmoista trollausta kaipi ollut ilmassa...
siis viime vuonna minä raivosin yhdelle kaverille, ja jälkeenpäin olen miettinyt miksi ei tullut mitään varoitusta tms. olen kaivannut näitä sivuja ja eng-forea etenkin, tosin suomipuolessa ei ole mitään vikaa. meni aikaa ennenkuin tajusin kuinka tärkeä afterdawn olikaan mulle! ad on yksinkertaisesti vain paras saitti ja olen käynyt vilkuilemassa muitakin vastaavia, mutta ne ovat varsin syvältä. mutta en liittynyt muualle kun näin niiden tason. harkitsinko? rehellisesti sanottuna en! toivon että modit pitävät entisen nimimerkkini omana tietonaan. ja terveisiä moderaattori jannejt:lle! meni vähän ohi aiheen sorry!
Hyvä jos yrität, mutta koita nyt vielä ihan oikeasti kiinnittää huomiota myös tuohon oikeinkirjoitukseen. En tarkoita että tänne pitäisi postailla vanha äidinkielenkirja kainalossa, mutta on aina mukavampi lukea tekstiä josta saa jotain tolkkua.